Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Oh man, jeg hadde aldri turt å bo i første etasje i Oslo. Seriøst, Oslo er jo trygt! I Spania for eksempel, så bryter de seg inn gjennom de rareste plasser viss de får muligheten!
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Eneste minusen er at jeg hører døra når noen lukker ytterdøra. Og at jeg ikke kan ha åpne vinduer når jeg vil. Positive er at jeg kan si til pizzabudet at "det er første dør til høyre". Da slipper man å dra på byen for å sjekke opp folk Beklager, men jeg foretrekker mine partnere norske, hvite og kvinnelige. Du har da muligheter for gitter osv........ Kan jo hende mindre pene hvite, norske jenter også vil ha seg litt
Zabaniya Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Eneste minusen er at jeg hører døra når noen lukker ytterdøra. Og at jeg ikke kan ha åpne vinduer når jeg vil. Positive er at jeg kan si til pizzabudet at "det er første dør til høyre". Da slipper man å dra på byen for å sjekke opp folk Beklager, men jeg foretrekker mine partnere norske, hvite og kvinnelige. Du har noen høyest merkverdige preferanser, Slimda.
Zabaniya Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Sånn! Nå kan jeg sånn noenlunde bøye ord i ordklassen substantiv på nynorsk. Selvom dette er noe jeg skulle ha lært for 2-3 år siden, var det faktisk ganske så enkelt Nå er det verb igjen.
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Oh man, jeg hadde aldri turt å bo i første etasje i Oslo. Seriøst, Oslo er jo trygt! I Spania for eksempel, så bryter de seg inn gjennom de rareste plasser viss de får muligheten! Jo, jo. Men det er mer den angsten for fremmede mennesker som banker på rutene eller kikker inn som gjør at jeg ikke tør. Ikke nødvendigvis pga innbruddsfaren. Syns det var skummelt nok da ei blond jente sto i oppgangen og banka panisk på døra mi midt på natta.
Zabaniya Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Oh man, jeg hadde aldri turt å bo i første etasje i Oslo. Seriøst, Oslo er jo trygt! I Spania for eksempel, så bryter de seg inn gjennom de rareste plasser viss de får muligheten! Jo, jo. Men det er mer den angsten for fremmede mennesker som banker på rutene eller kikker inn som gjør at jeg ikke tør. Ikke nødvendigvis pga innbruddsfaren. Syns det var skummelt nok da ei blond jente sto i oppgangen og banka panisk på døra mi midt på natta. Da foreslår jeg at du banker panisk på fra innsiden!
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Du har noen høyest merkverdige preferanser, Slimda. Åh? Hvordan da?
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Da foreslår jeg at du banker panisk på fra innsiden! Jeg valgte å sitte i fosterstilling foran døren til hun ble borte.
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Sov i nettoen i natt jeg. I Oslo. Fy faen! Du er min helt!
Zabaniya Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hvordan vet man om et verb på nynorsk er et a eller e-verb?
Petter Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Sov med klær i natt jeg, soknet i senga sånn i 3 tiden eller noe når vi så på film...
Reeve Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hatt en awesome helg med verdens fineste jente i Oslo! Men kjipt å måtte reise hjem. :/ 1
Lemon Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Hvordan vet man om et verb på nynorsk er et a eller e-verb? E-verb: Verb som slutter på -te eller -de i preteritum, får endingen -er i presens. A-verb slutter på -a i preteritum og blir -ar i presens. Eksempel: Å hoppe blir hoppar - hoppa - har hoppa fordi man ikke kan si hoppte i preteritum. 2
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Jeg skulle gjerne hatt det problemet, må jeg innrømme. Ungkar med dobbeltseng For å være ærlig; jeg òg.
multisync Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Damnit, nå må jeg slutte å lese reseblogger til folk som seiler tur-retur karibien eller rundt verden. Jeg får bare så sinnsykt lyst til å gjøre det selv
Petter Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Har grusomt lyst til å reise selv Men good news elsker mail som sier Your Order Has Been Dispatched!
Slimda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Til alle plankeinteresserte; Dette er hvordan du gjør det.
Yavel Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Til alle plankeinteresserte; Dette er hvordan du gjør det. Fail, armene skal ligge langs kroppen og ansiktet skal ned 2
Anbefalte innlegg