Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Egg er næsty det. Hønemens. Deeet er nasty, det er avfall.

Edit: Men smaker jævlig digg, da.

Endret av Nie
  • Liker 2
Gjest medlem-1432
Skrevet

Du fikk det i allefall til og høres helt forferdelig ut. Haha.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Nei æsj, ble det der spist? Nasty.

Jeg har selv funnet foster i egg, fant noen egg i fjøset til onkel, også knuste jeg dem, og da var dem begynt og ta form som kyllinger.

Skrevet

Jeg drikker ikke melk til vanlig, men jeg spiser nok ost og meierismør til å veie opp for det. Bruker helmelk i diverse retter som trenger melk da.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Jeg drikker så og si bare vann daglig. Synd at ost skal være så godt. Hvordan skal man klare seg uten ost? tror det kan bli vanskelig.

Skrevet

Jeg drikker så og si bare vann daglig. Synd at ost skal være så godt. Hvordan skal man klare seg uten ost? tror det kan bli vanskelig.

Et liv uten ost er ikke verdt å leve. Om jeg skulle levd uten Norvegia, hadde jeg fått depresjon.

Skrevet

Jeg grugleder meg til imorra. Skal ta en rotfylling i en tann som har plaget meg i over ett år. Har bare putta inn midlertidige fyllinger så langt, som går i oppløsning etterhvert og det begynner å gjøre vondt igjen.

Nå er oppgjørets time kommet! Også for pengeboka, siden det koster 6000,-

Skrevet

Oooh, fine bager.

Har akkurat vært ute og løpt lang tur med bikkja i jungelen/skogen, nå drikker jeg melk. Føler meg som Fantomet.

Skrevet

Utrolig fete bager, Mchansern. Fikk lyst på et par i retro selv. Synd de ikke hadde SAS, er en sucker for norske/skandinaviske retro-ting.

Skrevet

De har, den ligger bare under Classic og ikke Retro. Vurderer enten den eller South African selv. Ville helst hatt en med farger som passer til resten av garderoben, men jeg føler det blir litt teit hvis jeg aldri har reist med f.eks. Buddha Air.

Skrevet (endret)

De hadde SK på classic-bags, men de var ikke like stilige/passet ikke meg like godt.

Derfor tok jeg retro.

Neste min blir Singapore eller Aeroflot.

Endret av Mchansern
Skrevet

Retro er et godt valg, liker formen. Løper jeg av og til rundt med hipsterbag selv, og da med testbilde for gamle analoge TV-sendinger. Yo.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...