Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de fleste sett Fear and Loathing in Las Vegas?

Er paven nazi?

Selvsagt har jeg sett den.

McH: Nå viser den et par treff på sørlandet så er mulig det var torden likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut, da er det kanskje en viss sjanse for at folk jeg kjenner har sett den.

Tror nesten jeg må gå for Raoul Duke hvis det blir noe kostymeparty etterhvert. Som den karakteren må man jo være drita (eller egentlig værre)

Skrevet

Elsker det! Har funnet den ultimate grusomme narkisgenseren, så jeg satser på å være Harald Eias versjon av Lena neste gang jeg skal på kostymefest. Satser på at noen skjønner hva jeg skal være. Sist Halloween prøvde jeg meg på aluminiumsfoliehatt á la Signs, og ingen skjønte noen ting. Bummer.

Skrevet (endret)

Elsker det! Har funnet den ultimate grusomme narkisgenseren, så jeg satser på å være Harald Eias versjon av Lena neste gang jeg skal på kostymefest. Satser på at noen skjønner hva jeg skal være. Sist Halloween prøvde jeg meg på aluminiumsfoliehatt á la Signs, og ingen skjønte noen ting. Bummer.

Det jeg også er redd for, at jeg kommer genialt utkledd også er det ingen som kjenner igjen karakteren :roll:

Må også lære meg å røyke hvis jeg skal være han duden, han sover med røyken i munnen.

Endret av multisync
Skrevet

Jaa, jeg hater det. Det står likevel mye mer respekt av det enn av de som kommer som slutty schoolgirls eller i kostymer fra lekebutikken.

Skrevet

Hadde prøvd meg på Gaddhafi om jeg skulle på utkledningsfest. Har tilogmed en kjortel liggende hjemme hos mamma og de et sted.

Trenger bare mange medaljer og greier da. Og solbriller inne samt en sånn hatt.

Skrevet (endret)

Såehh... hvor og hva er det av sigarer å få tak i?

Jeg har ikke noen tobakksbutikk under en times kjøretur unna, så det blir dessverre uaktuelt.

Noen steder må jo ha større utskifting enn andre så det er mulig å få noe som kan være brukelig sånn for lørdagens skyld?

Endret av multisync
Skrevet

Also I am a gif!

Nå fikk jeg lyst på sigar, jeg óg. So much for å være feminin. Blæ.

You are indeed ^^

Mulig jeg drar en tur til 7/11 i denne byen, den er rett ved alle utestedene på brygga her, så der er bør det være en viss utskifting av sigarer.

Da risikerer jeg ihvertfall ikke å få en som har ligget der siden september i fjord.

Skrevet (endret)

Vet, men skulle hatt til lørdag :hrm:

Var til og med inne på den siden for et par ukers tid siden, men tenkte ikke noe over at jeg bare burde bestillt da :roll:

Endret av multisync
Skrevet

For en halvtime siden begynte jeg å gjøre klart til å reise i morra. Nå er alt klart. Jeg er så glad jeg ikke er kjerring.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Dere har det mye enklere enn oss :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...