Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Jeg er også veldig glad i barn, og ungdomsarbeider hørtes egentlig litt kult ut. Men hvordan kan man vite at det er det man vil bli, at man kommer til å trives i jobben? Frustrerende. Godt jeg har et friår til å tenke over saken. :)

Har friår nå, skal til Høgskolen til høsten ;)

(tok almen påbygging ifjor)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber du i friåret, eller har du vært ute og reist?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jobber du i friåret, eller har du vært ute og reist?

Jobber, Bosted i Trondheim ekke billig

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Jobber, Bosted i Trondheim ekke billig

Skjønner ;)

Er det noen andre enn meg som ser på den søte søndagsfilmen?

På tv3? Så ja :)

*nose wiggle*

Skrevet

Ja den ja. Veldig lett film, men gankse søt alikevel.

Jeg lurer på om de damene som er på 1881-reklamene virkelig jobber der. :hmm:

Skrevet

Noen som vil gi meg tilbakemelding og litt konstruktiv kritikk på en novelle jeg jobber med? Jeg trenger en dytt for å komme meg i gang igjen.. xD

Skrevet
Noen som vil gi meg tilbakemelding og litt konstruktiv kritikk på en novelle jeg jobber med? Jeg trenger en dytt for å komme meg i gang igjen.. xD

velg meg, jeg kjeder meg

Skrevet

Jeg kan gjerne lese den, er ikke den beste til å komme med konstruktiv kritikk, men jo flere som leser den, jo bedre eller hva? :)

Skrevet

Erhm. Halve meningen var å få det til å virke "naturlig" å dukke midt inni handlingen. Om ikke det fungerte sletter jeg heller hele dritten og prøver på nytt en annen gang.

Skrevet

Bare et par små pirketing. Jeg synes det ble litt for voldsomt med "erotisk" i første linje, kanskje det hadde vært bedre med et annet ord?

Også "det bringer bare et ekstra moment til det" ble en litt rar setning. Litt unaturlig.

"og akkurat i det øyeblikket hendene ..." Burdte kanskje vært "men akkurat i det øyeblikket hendene ..." ? Vet det var litt lite nå, men ser på film. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...