Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 stk amerikanske pannekaker, bacon i mellom, karamellisert sukker og en smørklatt på toppen.... wish me luck :cool:

Edit: skulle ønske jeg hadde noe lønnesirup, for karamellisert sukker hadde en designfeil, den stivner jo bare :p

Incoming: Heart-attack!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lappen... Det var tider det..

Neida, er i god behold enda, og digger det fortsatt! :wee:

Joda, er i behold enda her også, utrolig nok :D HAr kjørt bil 1år uten noen uhell :D *stolt*

Og forresten, Gamle generesjon SAAB 900 er fantastiske vinterbiler!

EDIT: Bilde av saken:

th_IMG_2885.jpg

Ja dei va er bra på vinteren, men er totalt megacrap ellers. Sleit me en Saab 900i i 3år. Sluuuukte bensin, gikk treigt, ser sjøstygg ut, dårlig komfår and the list goes on.

Skrevet

Ja dei va er bra på vinteren, men er totalt megacrap ellers. Sleit me en Saab 900i i 3år. Sluuuukte bensin, gikk treigt, ser sjøstygg ut, dårlig komfår and the list goes on.

Liker bilen, går treigt ja, men det skal jeg få orden på etterhvert ^^

Syns ikke den er direkte stugg og syns det er greie seter i den :) Denne skal kjøres til den dør!

Enkle å skru på er de også :D

Skrevet (endret)

Joda, er i behold enda her også, utrolig nok :D HAr kjørt bil 1år uten noen uhell :D *stolt*

Jeg har snart kjørt 4 år sammenhengende! :D

Endret av Diskutant
Skrevet

Jeg har en Opels Astra F 1997 mod stasjonsvogn. Den er :love:. Super vinterbil det og. God komfort, godt drivstoff-forbruk og ikke direkte sjøstygg å se på.

Har du kjørt mercedes?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Tull det var jo du som var en 15 år gammel gutt..

Skrevet

Hei igjen mennesker! :) Jeg har hentet pusene nå, moren er noe som ser ut som bengalblanding, hun har 3 svarte/mørkebrune unger med bittelitt hvitt under haka og på magen og en spraglete... :love:

Er det noe på tv ikveld?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...