Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt sikker på at jeg overlever! Nettvennene det er snakk om har marsvin, ingen kaldblodige mordere har marsvin. :)

Det er jo nettopp det de vil ha deg til å tro, skjønner du vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blir ikke mange kilometer med skigåing da.

Neei, skal på jobbintervju, se på hus og slikt.

Jeg har lenge hatt lyst til å dra til Røros og se bergstaden, kullgruver (?) osv.

Mulig det er jeg som er rar, men jeg trives hvertfall jævla godt der. Er verdt å ta seg en tur.

Skrevet

Jeg er helt sikker på at jeg overlever! Nettvennene det er snakk om har marsvin, ingen kaldblodige mordere har marsvin. :)

Det er jo nettopp det de vil ha deg til å tro, skjønner du vel.

oida... :dontgetit:

Skrevet (endret)

Jeg skal gi dere et tips til fremtidig bruk i livet. Følg godt med nå barn.

Hvis dere skal snakke engelsk med f.eks en inder, malaysier, pakistaner e.l som ikke er stødig i engelsk og som snakker en distinkt engelsk dialekt så gjelder dette: Ikke bruk oxford-engelsken deres, men snakk med samme indiske dialekt. De skjønner det med engang.

Bruker alltid. Kollegaer og venner har problemer med å bli forstått, mens jeg slår over til indian-english og blir forstått.

Det høres riktignok meget retardert ut.

Endret av Mchansern
Skrevet

Lånt meg Sons of Anarchy, så har sikkert noe å gjøre i ferien. Må riktig nok lære meg å se ferdig serier. Har enda ikke sett mer enn første sessong av Dexter og Breaking Bad.

Skrevet

Lånt meg Sons of Anarchy, så har sikkert noe å gjøre i ferien. Må riktig nok lære meg å se ferdig serier. Har enda ikke sett mer enn første sessong av Dexter og Breaking Bad.

Waaat jeg begynte på Sons of Anarchy i går. Så 1 episode, meget god start.

Skrevet

Bestilt meg nytt bank-kort med Normandy SR-2 som motiv<3

Høres utrolig flott ut!

Ja faktisk, det har jeg lært etter mange år innen logistikk. Utrolig hvor bra det fungerer egentlig.

Skrevet

Jeg kan konkludere med at DNFK har en meget god sans for Tv-serier, for så og si alle serier jeg har sett har jeg fått anbefalt her inne. Ikke Cops da. Det er forøvrig verdens beste tv-serie i mine øyne.

Skrevet

Ja faktisk, det har jeg lært etter mange år innen logistikk. Utrolig hvor bra det fungerer egentlig.

Jeg farer ei med eventyr og løgner. Jeg sprer av min visdom.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Selvfølgelig har DNFK bra sans for TV-serier.

Hva tror du vi gjør når vi ikke henger på forumet?

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Fapper. Spiller spill. Er ute i "frisk" luft. Jobber. Går på skole.

Hysj, ikke ødelegg poenget mitt.

Skrevet

Breaking Bad og Dexter og sånt er greit hvis man ikke har noe å gjøre på. Skal man se noe som gjør deg bedre som person så anbefaler jeg The Wire. Man kommer seg ikke gjennom den serien uten å lære noe om seg selv.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...