Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Vurderer selv å kutte på brødinntaket, problemet er at det er så utrolig vanlig for meg å spise brød til frokost! Noen andre måter man kan ha en grei og balansert frokost?

Prøv havregryn. :)

Skrevet

Jeg spiser smoothie med havregryn til frokost, eventuelt havregryn og melk. Ingen frokost, ingen skole. Uten mat og drikke, duger helten ikke.

Skrevet

jess. lagd stop motion karakter ( ikke ferdig men skjelettet ), sitti ute i sola og spilt litt basket, chillan og vært rundt om å klatra i noen timer. pluss at jeg helt glemte å kjøpe melk og sånt som jeg egentlig trenger og butikken er stengt nå. men alt i alt en god søndag :p

Skrevet (endret)

Jeg fikk ikke sove i hele natt, sto opp kl 07, tok 2 pinex forte, la meg igjen 09 og var slått ut til 16. Ikke en bra søndag.

Og kan sikkert kysse nattesøvnen farvel. Jeg som skal jobbe kl 0630 imorra og greier. Sukk.

Endret av Bytex
Skrevet

Fordi man blir seende ut som Kåre Valebrokk når man er 30 dersom man lever på en slik diett.

Ikke vær så teit a! Alle de kule gjør det. :!:

Damn right!

Skrevet

Fordi man blir seende ut som Kåre Valebrokk når man er 30 dersom man lever på en slik diett.

Ikke vær så teit a! Alle kjendisene gjør det. :!:

:dremel:

Skrevet (endret)

Spagetti, tomatsaus og biter av ostesnitzel. Kan bli godt?

edit: Spateggi = spagetti

Endret av clvn
Skrevet

Spagetti, tomatsaus og biter av ostesnitzel. Kan bli godt?

edit: Spateggi = spagetti

Spaghetti er godt uavhenig av hva du spiser ved siden av. Alt blir auto-awesome med spaghetti.
Skrevet

Jeg har vært ute MANGE timer nå! Og vært litt sosial..! Fant ut av det er en strand 5min å gå herfra. :) Men det er måker i det grønne badevannet... :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...