Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg vært dum. Klokken er snart 12 og jeg har ikke lagt meg enda. Tror jeg bare driter i å dra på skolen i morgen. Har ikke noe fravær enda. Nå får jeg dårlig samvitighet. Måtte bare dele det med noen.

Skrevet

Ah, satt hos en gammel kamerat i dag og spillte LotR-Risk, awesome :wee:

Irriterende at det i følge Yr ikke er klarvær her før tirsdag, jeg som akkurat hadde fått hentet stalke... Stjerne-kikkerten min ned fra hytta :hm:

Skrevet

Reklamering <3

Pluss at den sida er totally fuckings awesome! :love:

Jeg hadde faktisk profil der en gang. Dårlig med chicks der gitt. Alle var på en måte råskeive, og alle fikk for seg at jeg var skeiv, så guttene var etter meg. Neinei, ingenting for meg
Skrevet

Greit nok at du er bifil, men å trøkke det side opp og side ned på min skjerm, misliker jeg.

Pst; offentlig nettforum. Det som skjer her er ikke spesifisert kun til din skjerm ;)
Skrevet

Zeromac: Enig med deg, jeg går ikke rundt og opplyser at jeg er hetero. Så hvorfor skal de "som spiller på det andre laget" gjøre dette? Jeg har på ingen måte noe i mot homofile, jeg syntes bare det er utrolig unødvendig å opplyse alle om det ;)

• Liker 1
Skrevet

Greit nok at du er bifil, men å trøkke det side opp og side ned på min skjerm, misliker jeg.

Djeez, Louise! Chillax. Det er ikke akkurat det eneste han poster om.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...