Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir lektorprogrammet til høsten, norsk/historie. Heldigvis ble jeg ferdig med ex.phil og fac når jeg studerte sosiologi, er deilig å slippe de fagene.

Hva med deg? Mener du har skrevet hva du studerer før, men husker dessverre ikke hva..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vowels: Spennende. Godt å være kvitt de faga, ja...virker som de fleste ikke har noe til overs for dem.

Studerer pedagogikk, jeg. Snart ferdig med bachelorgraden. :)

Skrevet

Soleklart nei, all ørepynt til gutter burde være forbudt

Det er stor forskjell mellom en kondensator og såkalt "bling". Gutter med "diamanter" i øret gjør meg kvalm.

Skrevet

Sidious: Pedagogikk er gøyalt, UiO da eller?

Slask: Joda, stor forskjell mellom en kondensator(måtte google hva det er) og en bling, men ser jo ikke kult ut uansett hva det er

awvqzd.jpg

Mmmmmmm

Skrevet

Kult nok, kanskje ta hull i andre sida også og mekke en med en liten IC-brikke :wee:

Bildet er en smule uklart fordi det er umulig å ta nærbilde av øret sitt. Jeg skjønner Van Gogh godt...

• Liker 2
Skrevet

Soleklart nei, all ørepynt til gutter burde være forbudt

Det er stor forskjell mellom en kondensator og såkalt "bling". Gutter med "diamanter" i øret gjør meg kvalm.

Er det noe galt med bling i øret, nå? Jeg har to diamanter i øret, ekte selvfølgelig, og jeg synes det er jævlig fresht.

Skrevet

Er det noe galt med bling i øret, nå? Jeg har to diamanter i øret, ekte selvfølgelig, og jeg synes det er jævlig fresht.

Jeg håper du kødder.

Du ser vel ikke på Jersey Shore og Paradise Hotel også? :dontgetit:

Skrevet

Jeg håper du kødder.

Du ser vel ikke på Jersey Shore og Paradise Hotel også? :dontgetit:

Don't hate me cause I'm beautiful

Skrevet (endret)

Dagens ungdom... :no:

Jeg hater deg ikke fordi du er "beautiful" ( :lol: ) Men fordi du tydeligvis er en av disse homogrill-ungdommene med bleiket hår diamanter i ørene og boblejakke dyrere 2-3 par marsjstøvler

Endret av Sirslask
Skrevet

Dagens ungdom... :no:

Det var en spøk. Jeg har ikke ørepynt.

Ble litt redd noen trodde det.

Skrevet

Det var en spøk. Jeg har ikke ørepynt.

Ble litt redd noen trodde det.

Takk, ganske sikker på at de fleste her inne er intelektuelle typer med sære meninger om mye og mangt :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg hørte rykter om et forumtreff 2. April?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...