Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lett at jeg stemte for Black Eyed Peace - The Time (Dirty Bit) som årets russelåt. Har faktisk to album fra BEP, når jeg tenker meg om. De gamle sangene er faktisk ikke så verst. Ikke de nye heller, snarere tvert i mot. Ja, jeg kan vel si jeg liker BEP, og jeg er stolt av det.

Lenke til kommentar

Lett at jeg stemte for Black Eyed Peace - The Time (Dirty Bit) som årets russelåt. Har faktisk to album fra BEP, når jeg tenker meg om. De gamle sangene er faktisk ikke så verst. Ikke de nye heller, snarere tvert i mot. Ja, jeg kan vel si jeg liker BEP, og jeg er stolt av det.

Du har ikke sett dem live, merker man.

 

Ikke at jeg liker dem noe særlig fra før av, men jeg liker ikke RHCP heller og de klarer jo å underholde live.

Lenke til kommentar

Du har ikke sett dem live, merker man.

 

Nja, de dreit seg ut på Superbowl men de har da gjort bedre prestasjoner enn det.

 

En artig historie:

 

Var på båttur på Malta og skulle gå ombord på båten. Det var veldig få der kun et par stk som satt nede i loungen og drakk. Merket at vi kjente igjen noen av ansiktene og etterhvert så viste det seg at det var hele gjengen fra Black Eyed Peas som satt der. De var harde på Bacardien.

Lenke til kommentar

Du har ikke sett dem live, merker man.

 

Ikke at jeg liker dem noe særlig fra før av, men jeg liker ikke RHCP heller og de klarer jo å underholde live.

Det har du nok rett i. Jeg har vært på to konserter, så har vel egentlig ikke sett så mange live. En Korn konsert da jeg gikk i syvendeklasse, og Gatas Parlament. Sistenevnte har jeg faktisk sett tre ganger. Jeg er ikke nevneverdig stolt.

 

Mchansern: Hva er det du ikke har gjort?

Lenke til kommentar

Det har du nok rett i. Jeg Khar vært på to konserter, så har vel egentlig ikke sett så mange live. En Korn konsert da jeg gikk i syvendeklasse, og Gatas Parlament. Sistenevnte har jeg faktisk sett tre ganger. Jeg er ikke nevneverdig stolt.

Konsert er noe av det bedre man kan være med på. Har sett Who, Mars Volta, Arctic Monkeys, Mastodon, Arcade Fire, Beastie Boys, Public Enemy, Queens of the Stone Age og selvfølgelig Gatas.

Lenke til kommentar

Mchansern: Hva er det du ikke har gjort?

 

Det overordnede målet i livet mitt om å besøke alle verdens land er ikke oppfylt enda. :(

 

Gled deg til Nord Korea. Somalia blir nok også et eventyr. Er du heldig møter du en vaskeekte pirat. Kanskje ikke med papegøye og svart lapp over øyet, men å møte en sulten neger med gevær er nok spennende det også.

 

Dorian Gray: Jeg har jo lyst til å dra på konserter, men jeg får meg ikke til å dra alene. Kjenner jo heller ingen med min musikksmak.

Lenke til kommentar

Gidder ikke å liste opp alle banda man har sett. Veldig få internasjonalt kjente men en lang liste over små-kjente band.

 

Dorian Gray: Jeg har jo lyst til å dra på konserter, men jeg får meg ikke til å dra alene. Kjenner jo heller ingen med min musikksmak.

Finn deg en bule der det er konserter i ny og ne'. Jeg møter nye og gamle kjente hver gang :wee:

Lenke til kommentar

Mchansern: Hva er det du ikke har gjort?

 

Det overordnede målet i livet mitt om å besøke alle verdens land er ikke oppfylt enda. :(

 

Gled deg til Nord Korea. Somalia blir nok også et eventyr. Er du heldig møter du en vaskeekte pirat. Kanskje ikke med papegøye og svart lapp over øyet, men å møte en sulten neger med gevær er nok spennende det også.

 

 

Nord-Korea er jo eazy peazy, Somalia er mer tricky og jeg må vente et par år.

 

Men jeg går å legger meg.

 

Gute nacht.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Dorian Gray: Jeg har jo lyst til å dra på konserter, men jeg får meg ikke til å dra alene. Kjenner jo heller ingen med min musikksmak.

Jeg tipper... Kavinsky, Justice, Mr. Oizo, Daft Punk og MSTRKRFT.

Daft Punk er den eneste rette på listen. Ellers kan jeg liste opp det jeg hører mye på nå; Bob Dylan, Johnny Cash, The Dreadnoughts, Arctic Monkeys, The Streets, Ke$ha, First Aid Kit, Donkeyboy og generalt mye dubstep og house. Litt av hvert.

 

Og Rihanna selvfølgelig, glemte nesten hun.

Lenke til kommentar

Dorian Gray: Jeg har jo lyst til å dra på konserter, men jeg får meg ikke til å dra alene. Kjenner jo heller ingen med min musikksmak.

Jeg tipper... Kavinsky, Justice, Mr. Oizo, Daft Punk og MSTRKRFT.

Daft Punk er den eneste rette på listen. Ellers kan jeg liste opp det jeg hører mye på nå; Bob Dylan, Johnny Cash, The Dreadnoughts, Arctic Monkeys, The Streets, Ke$ha, First Aid Kit, Donkeyboy og generalt mye dubstep og house. Litt av hvert.

 

Og Rihanna selvfølgelig, glemte nesten hun.

Hvis du hører på Daft Punk så er det ingen grunn til å ikke høre på

eller

 

Rihanna er bra. Og GaGa. Og La Roux. Og Katy Perry.

 

edit: Make no mistake, Kesha er på ingen måte like dyktig som de andre damene nevnt, men Tik Tok var et forbanna fenomen. Likevel setter jeg f eks Firework mye høyere.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...