Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk lyst å legge den ut bare for å få rulleblad her inne. Jeg vil være bad. x)
Tviler på at du noensinne kommer til å slå rullebladet mitt :)
Skrevet

Moderatorer kan for the record ikke sjekke pm-er og slikt. Kun administratorer som vet hvor de skal lete, og da kun om det er svært spesifikke ting som personangrep, trusler og reklame de skal titte etter.

:)

Skrevet

Altså, grunnen til at jeg skrev den var pga. en samtale med Nie på msn.. så tok det litt av for å si det slik.. Endte med at jeg satt det sammen til en fortelling.

Skrevet
Gjør det nie! :D Join 20% klubben!

Nora og Invernu, sjekk mail.

haha så det er det du fantaserer om :p

hva skjedde når han åpna munnen? xD

Bruk fantasien! :D

helst ikke.. tror jeg bare dropper hele historien :p

Skrevet
Vil noen sende den novellen til meg? Blir dritnysgjerrig jeg nå.

Det er mest kroppsvæsker som i den forventede sammenhengen er noe urtodokse, i skjønn forening med ymse dagligvarer.

Skrevet

Loveless: I told you.. :shrug:

Jeg har funnet ut at jeg er ganske god til å fornærme folk også!

ting som:

''Faen, du skylde mæ nytt tastatur, du e så stygg at æ spontanspydde over tastature mitt!''

''I helvette! DU e så stygg at øyan mine imploderte å æ fikk en hjerneskade! Æ skal saksøke dæ ditt rakkel!''

''Åherregud.. Åherregud... Familien min satt samla rundt PC-en å surfa.. Så kom bilde av dæ opp, skjermen eksploderte som en granat å tok livet av hele familien min.. nu sett æ her, delvis blind å lide av blodtap.. SATAN du e stygg! ''

Det er jo greie ting å si til en person?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...