Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så faktisk et klipp fra en film for en stund sia som var sånn "fyr kommer inn til doktoren med et problem, det er synd på han også puler de", hvor en fyr hadde prøvd å pule en bowlingball.

Nesten litt irriterende dårlig laga forresten, men det blir det nærmeste

Skrevet

Finnes sikkert noe klipp av ei stakkars jente som putter ei bowlingkule opp i tissen. :fun:

:ermm:

Håper du tenkte kjegle

Nei, jeg tenkte bowlingkule. Det finnes jo klipp hvor en mann stapper hele hodet sitt oppi, så hvorfor ikke? Hver sin lyst, riktignok.

Skrevet

Nei, jeg tenkte bowlingkule. Det finnes jo klipp hvor en mann stapper hele hodet sitt oppi, så hvorfor ikke? Hver sin lyst, riktignok.

Jammen au?

kjegle er au, kule er drap

Skrevet (endret)

Jammen au?

kjegle er au, kule er drap

Au tviler jeg ikke på, men er jo potensiale for å komme et foster ut der på et eller anna tidspunkt da, så.. Det skal jo være fysisk mulig..?

Jeg fødte et forster på 90kg her forrige natta, jeg. Det gikk helt fint. :tease:

edit: OK, det gikk ikke "fint", jeg har fortsatt traumer.

den med hodet er fake. :p

Sikker? :o

Endret av bazukh
Skrevet

den med hodet er fake. :p

Ikke si det der, da blir alt ødelagt. Den filmen er legendarisk og har vært samtaleemne siden gutta så den i syvendeklasse. EKTE

Skrevet (endret)

Au tviler jeg ikke på, men er jo potensiale for å komme et foster ut der på et eller anna tidspunkt da, så.. Det skal jo være fysisk mulig..?

Jeg skulle likt å se den nyfødte babyen med hode på størrelse med en bowlingkule.

EDIT: Bowlingkulebaby done killed DNFK. You bastard!

Endret av SnittLeif
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...