Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg får lønning til mandag å vurderer hva e skal kjøpe meg.. Ny pc eller 360, eller moped eller.. eller ... :cry:

Bare ikke kjøp moped, så er det greit :wee:

Skrevet
Gah, sitter på skolen med dundrene hodepine. Vil bare gå hjem, men har en viktig prøve over lunsj :(

Huff da :( Hvorfor har du hodepine, og hva skal du ha prøve i?

Skrevet

Og der var smurfen fully recovered og hjemme igjen.

Ikke peiling på hva som feilte meg eller noe, står ingenting på arkene fra legen heller.

Men du og du så jævlig det er å ligge i ei seng med intravenøst og pisse på flaske og faste i 23 timer og slikt.

Ikke vite noe om noe, bare ha vondt, selv om alle prøver viser at alt er bra.

Weird...

Ja ja, får følge opp det legen anbefalte.

"Slapp av og fis masse" o_O

Skrevet
Og der var smurfen fully recovered og hjemme igjen.

Ikke peiling på hva som feilte meg eller noe, står ingenting på arkene fra legen heller.

Men du og du så jævlig det er å ligge i ei seng med intravenøst og pisse på flaske og faste i 23 timer og slikt.

Ikke vite noe om noe, bare ha vondt, selv om alle prøver viser at alt er bra.

Weird...

Ja ja, får følge opp det legen anbefalte.

"Slapp av og fis masse" o_O

Hva er det jeg har gått glipp av?

Skrevet

God morgen!

Da har jeg sovet nye 12 timer og er ødelagt.

Egg & bacon ser ut til å være min eneste utvei ut av det lokale helvetet, men så kjedelig å lage :hmm: Noen tips?

Skrevet

Nora, ikke mye. Jeg fikk ikke posta det på forumet, men sendte mld til 6-7 kafé-gjengere mens jeg lå på sjukehuset i går / natt / morges.

Er virkelig glad jeg ble skrevet ut og kom meg hjem for å oppdage at jeg hadde masse pålegg og slikt stående på kjøkkenbenken som ikke så så bra ut :p

Skrevet
Nora, ikke mye. Jeg fikk ikke posta det på forumet, men sendte mld til 6-7 kafé-gjengere mens jeg lå på sjukehuset i går / natt / morges.

Er virkelig glad jeg ble skrevet ut og kom meg hjem for å oppdage at jeg hadde masse pålegg og slikt stående på kjøkkenbenken som ikke så så bra ut :p

Da så. Jeg kan ikke gå glipp av noe, vettu :p

Skrevet
God morgen!

Da har jeg sovet nye 12 timer og er ødelagt.

Egg & bacon ser ut til å være min eneste utvei ut av det lokale helvetet, men så kjedelig å lage :hmm: Noen tips?

Lag omelett i stedet, for da kan du leke deg med ingredienser!
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...