Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Placebo eller ikke placebo. Jeg vet det at frem til to år siden gikk jeg på vitamintilskudd hele tiden og det året jeg slutta med det (fjor vinter) så ble jeg ramma av 2 runder med forkjølelse, en runde med magasjau og influensa. Så om det er placebo eller om det funker, well. You tell :p.

 

Har og ei vennine som påstår at det er placebo, men åndenes makt! DET er virkelighet! Ja fyttirakkern, når døra lukker seg pga. gjennomtrekk da er det spøkelser! Men vitaminer er bare BS ... :dontgetit:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Placebo eller ikke placebo. Jeg vet det at frem til to år siden gikk jeg på vitamintilskudd hele tiden og det året jeg slutta med det (fjor vinter) så ble jeg ramma av 2 runder med forkjølelse, en runde med magasjau og influensa. Så om det er placebo eller om det funker, well. You tell :p.

 

Har og ei vennine som påstår at det er placebo, men åndenes makt! DET er virkelighet! Ja fyttirakkern, når døra lukker seg pga. gjennomtrekk da er det spøkelser! Men vitaminer er bare BS ... :dontgetit:

 

Det skjer mer mellom himmel og jord enn vi ser, det kan jeg påstå. Jeg har selv blitt besøkt av en person som døde dagen før, så jeg vet at gjenferd finnes.

 

Om de derimot går rundt i hus og faenskap, det ser jeg på som en mulighet, om enn en liten en.

 

Det vi ser på Åndenes Makt på tv er nok mye placebo det også, mener jeg

 

 

Protip for å øke eget immunforsvar; Ikke vær så jævlig redd basiller.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...