multisync Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 (endret) Det høres som en meget dårlig idè... HVA SKAL DU BRUKE DET TIL??? Jeg vil også tro at de ser rart på deg når du som nordmann kommer til USA for å ha "Norwegian studies" Endret 29. november 2010 av multisync
L4r5 Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Det høres som en meget dårlig idè... HVA SKAL DU BRUKE DET TIL??? For ikke å snakke om at amerikanerne kan tro vi nordmenn generelt er som han. 2
TacoFjes Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Video Det der så sykt gøy ut! Hadde det ikke vært for at jeg jeg har acrofobi og odynofobi hadde jeg og hoppet fra bygning til bygning
Sk!ppy Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hvor mye tror dere en ps3 med disse spillene er verdt? Gran Turismo 5Call of Duty: Black ops Call of Duty: MW2 Call of duty: MW Battlefield: Bad Company 2 Dead Space Nhl 09 Nhl 10 Nhl 11 Assassins Cred Tom Clancy's Endwar Heavy Rain Saints Row 2 Burnout Paradise GTA IV Red Dead Redemption Limit edition For meg: 300 kr meir enn det gamestop tilbyr Med tanke på at flere av spillene er limited edition, det følger med Audi R10 kode på GT5 + en ps3 i perfekt stand: Sug meg.
Datasmurf Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Det høres som en meget dårlig idè... HVA SKAL DU BRUKE DET TIL??? Jeg vil også tro at de ser rart på deg når du som nordmann kommer til USA for å ha "Norwegian studies" Hva skal jeg bruke en bachelor i multimedieteknologi til? Ingenting! Dessuten, hallo! Jeg tjener penger på å gå der, i stedet for å tape. Kan være kjekt å ha uansett. Lære mer om Ibsen, Kierkegaard, norsk film, norske bøker, norske kunstnere, troll, vikinger ...
Sk!ppy Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 (endret) Slett! Endret 29. november 2010 av Sk!ppy
Stoddart Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hvor mye tror dere en ps3 med disse spillene er verdt? Gran Turismo 5Call of Duty: Black ops Call of Duty: MW2 Call of duty: MW Battlefield: Bad Company 2 Dead Space Nhl 09 Nhl 10 Nhl 11 Assassins Cred Tom Clancy's Endwar Heavy Rain Saints Row 2 Burnout Paradise GTA IV Red Dead Redemption Limit edition Mer enn jeg er villig til å gi, ikke det at jeg ville hatt så mange av de spillene der uansett...
multisync Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hva skal jeg bruke en bachelor i multimedieteknologi til? Ingenting! Dessuten, hallo! Jeg tjener penger på å gå der, i stedet for å tape. Kan være kjekt å ha uansett. Lære mer om Ibsen, Kierkegaard, norsk film, norske bøker, norske kunstnere, troll, vikinger ... Så sykt mye bortkastet tid da. Skulle jeg ha kastet bort tid på noe spennende som uansett ikke ga meg noe større utdanning, så ville jeg heller tatt strøjobber rundt i verden og opplevd det jeg kunne oppleve
svelemoe Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 (endret) Sug meg. Får eg PS3en då ? Men spøk til side, PS3 har eg frå før. Sjølv om ein del av dei spela der såg freistande ut Endret 29. november 2010 av svelemoe
Sk!ppy Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Nei. Si hvilke spill. Jeg er åpen for bud.
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Hadde helt glemt hvor fantastisk Simon & Garfunkel - The Sound of Silence var! *repeat* <3
j-- Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 FC Barcelona 5-0 Real Madrid Kjære lille deg, husker du hva resultatet av dette fotballsnakket ble i går? Det er egne tråder for å prate fotball i =)
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Det er egne tråder for å prate om nesten hva som helst som det ellers blir pratet om her også, men akkurat fotball har nærmest blitt et tabu i DNFK i motsetning til andre emner. Ikke at det bryr meg nevneverdig.
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Har du sett gjennom mine top plays? LETT! 1
nO0_o Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 FC Barcelona 5-0 Real Madrid Kjære lille deg, husker du hva resultatet av dette fotballsnakket ble i går? Det er egne tråder for å prate fotball i =) Nei, jeg husker ikke det, kjære store deg.
Alliha Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Har du sett gjennom mine top plays? LETT! Forresten, dine plays fekk meg til å oppdaga Yiruma. Tusen takk.
j-- Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Kjære lille deg, husker du hva resultatet av dette fotballsnakket ble i går? Det er egne tråder for å prate fotball i =) Nei, jeg husker ikke det, kjære store deg. Hersketeknikk funker ikke sånn =D 2
Abnormaxie Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Forresten, dine plays fekk meg til å oppdaga Yiruma. Tusen takk. Selv takk, og bare hyggelig!
Anbefalte innlegg