Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lurer seriøst på om jeg skal ønske meg 10-20 par sokker til jul, sorte, tynne, like sokker.

Da kan jeg kaste alle sokkene jeg har og begynne på nytt. Jeg er sikker på at jeg kun har rundt 5 par som matcher

og rundt 20 single sokker :whistle:

Endret av multisync
Skrevet

I dag er jeg glad jeg ikke har så store kåken :)Ferdig med gulvask og støvtørking, da har jeg kun koppvask og litt klæsvask igjen :new_woot:

Deilig når det er ryddig og lukter rent her.

Etterpå skal jeg spise loff og reker å bare slappe av foran Xboxen ;)

Skrevet

Heh! Bestemor ga meg nettopp ett lass med selbustrømper :w00t:

Missunnelig.

Finne bare ene paret mitt med ullsokker jeg :ermm:

Har 6 par strømper, samt at mutra holder på å strikke knestrømper til værste vinterkulda i samme mønster som lusekofta mi :w00t:

Skrevet (endret)

Heh! Bestemor ga meg nettopp ett lass med selbustrømper :w00t:

Missunnelig.

Finne bare ene paret mitt med ullsokker jeg :ermm:

Har 6 par strømper, samt at mutra holder på å strikke knestrømper til værste vinterkulda i samme mønster som lusekofta mi :w00t:

Har to par laaange ullsokker som mamma har strikka, men i dag når jeg trenger dem finner jeg selvfølgelig ikke det paret som er laget til å matche kofta mi :(

Det er slitsomt å pakke sammen alt jeg eier til utflytning. Det er først da man finner ut hvor mye dritt man har liggende inn i kriker og kroker.

Flytting er alltid drygt. Ihvertfall pakke og ryddebiten...

Endret av Cinque
Skrevet

Det er slitsomt å pakke sammen alt jeg eier til utflytning. Det er først da man finner ut hvor mye dritt man har liggende inn i kriker og kroker.

Noshit. Selv på en liten 45KV leilighet så hadde jeg nok dill og dall til å drive med flyttelass i 6 timer :ninja:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...