Sk!ppy Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Tror jeg har andre favorittspill enn deg. Hvilke spill forresten? Minecraft, Counter-Strike Source, Garry's Mod, The Sims3(Før ), har tenkt å kjøpe MW2 om jeg gidder, men er litt usikker.
Deadringer Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Vel, da er du partisk, Slimda.. Jeg liker ikke apple av prinsipp (noe som er teit, men det er _meg_) men apple har faktisk gode produkter... =) Enten vi liker det eller ikke. Jeg liker heller ikke Apple, og avskyr apple-fanboysa. Jeg godtar derimot at firmaet er ledende produsent av mobiltelefoner og mp3spillere. Derfor har jeg iPod og venter på å motta iPhone 4. Android-telefonene har begynt å ta innpå iPhone, men de er fortsatt en god bit unna.
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Selvsagt er jeg partisk. Foretrekker ting som kan modifiseres og endres på. Apple er jo glad i kontroll på alt. Dessuten misliker jeg Bueno-programmet deres, eller hva pokker det heter. Har skapt så mye problem på jobben at jeg får fnatt. Vel, er enig i det.. Android-telefonene har begynt å ta innpå iPhone, men de er fortsatt en god bit unna. Å? Er HTC Desire HD en god bit unna iPhone 4? Vel, jeg vil si den er bedre, utenom appsene.. Just sayin..
Snorre Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 En ting skal Apple ha, og det er at de kan dette med byggekvalitet på produktene sine. Det er få laptoper som kan skilte med like solid følelse og faktisk konstruksjon som MacBook Pro. Selve kabinettet består jo stort sett (med unntak av skjermhengsel og bezel rundt LCD-skjermen, av tre hele biter aluminium. Ikke bare gir det god byggekvalitet. Det gjør det også lett å skru opp maskinen og gjøre ting som å bytte HDD m.m. iPhone og iPod-produktene deres er jo også svært solide, utformet i aluminium på alle bauger og kanter. Ikke noe billig plastikk. Rent bruksmessig er vel også de fleste Apple-produkter langt mer brukervennlige enn konkurrentenes. Nå skal det nevnes at dette til en viss grad har gått ut over muligheten til avansert bruk på iOS. Men OS X er forløplig fortsatt helt åpent hva bruk gjelder. Så har ingen kvaler ved mitt valg av MacBook Pro. Så lenge det ikke er lagt inn noen sperrer i OS X som begrenser hva du kan gjøre på operativsystemet, har jeg heller ingen problemer med å bruke det. iOS er jeg derimot ikke like glad i. Det faktum at man kun får installert programvare Apple har godkjent, gjennom AppStore er rimelig dårlig. Det gir Apple full mulighet til å sensurere innhold på platformen, og nekte programvare og produkter som konkurrerer med Apples egen programvare, eller programvare fra virksomheter Apple samarbeider med. Tror min neste telefon blir en Android-telefon. Eventuelt et annet system basert på Linux-kjernen, med mulighet til å installere det man vil. For all del. Det er både praktisk og kjekt å ha en applikasjonsbutikk med et stort utvalg gratis og betalte applikasjoner. Men det bør være mulig å installere applikasjoner fra andre steder også.
Nopros Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Hei, god dag. Jeg var på teater i dag. Det var helt fantastisk.
Pubé Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Android-telefonene har begynt å ta innpå iPhone, men de er fortsatt en god bit unna. Say what? http://www.droidnytt.no/2010/11/android-nr-2-pa-verdensbasis/
Balli Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 (endret) Android-telefonene har begynt å ta innpå iPhone, men de er fortsatt en god bit unna. Say what? http://www.droidnytt.no/2010/11/android-nr-2-pa-verdensbasis/ se market share % edit* nevermind. Endret 17. november 2010 av Balli
Mr. Lurk Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Hei, god dag. Jeg var på teater i dag. Det var helt fantastisk. Med meg, det var faktisk veldig gøy.
Nopros Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Hei, god dag. Jeg var på teater i dag. Det var helt fantastisk. Med meg, det var faktisk veldig gøy. Ja, jeg storkoste meg i dag. Får prøve å komme en tur til Oslo om et par helger.
Mr. Lurk Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Hei, god dag. Jeg var på teater i dag. Det var helt fantastisk. Med meg, det var faktisk veldig gøy. Ja, jeg storkoste meg i dag. Får prøve å komme en tur til Oslo om et par helger. Bare du planlegger det bedre neste gang.
Sk!ppy Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Jonas! Hva skrev du nettopp på veggen min?!
Nopros Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Bare du planlegger det bedre neste gang. Å planlegge trafikken i Oslo er relativt vanskelig, da. Og at parkeringshuset var fucked og trangt. Bare spør Wheelie. Jonas! Hva skrev du nettopp på veggen min?! At jeg var i Oslo i dag?
Sk!ppy Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 (endret) Oja. Takk for at du sa fra litt før. hadde ikke passa uansett .. Nvm. Face var fucka, så det nå. Endret 17. november 2010 av Sk!ppy
Datasmurf Skrevet 17. november 2010 Skrevet 17. november 2010 Alt for kaldt ute. Føles ut som om nesen min har frosset.
Anbefalte innlegg