Wiciwato Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Har du lyst å ta initiativet til å lage den kjekke kafèen? hvem? Vet ikke jeg, den kjekkeste av dere.
Pokey Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Er YouTube helt funky hos alle eller bare meg? Selv om videoen er bufret helt ut stopper den opp for å loade hvert minutt.
Deadmau5 Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Har du lyst å ta initiativet til å lage den kjekke kafèen? hvem? Vet ikke jeg, den kjekkeste av dere. hvordan kategori skal den opprettes i? Sosialt eller mote og velvær?
Mchansern Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Jeg ligger under dyna, fullt påkledd i et rom som holder ca. 26-28 grader. Og jeg fryser som et helvete. FUCK JEG ER SYK. Noen som har bra tips til å bli kvitt styggedommen? 3x smertestillende på rappen gjorde susen. Føler meg bedre nå. ...og jeg er ikke en faggot som trenger vann å svelge de ned med. Jeg er så mannlig at jeg tygger de.
Mr. A Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Er YouTube helt funky hos alle eller bare meg? Selv om videoen er bufret helt ut stopper den opp for å loade hvert minutt. Skjer hos meg også.
Diskutert Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 PARTYSVENSKE! Liker far din at du kler deg ut som dama di?
Wiciwato Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Har du lyst å ta initiativet til å lage den kjekke kafèen? hvem? Vet ikke jeg, den kjekkeste av dere. hvordan kategori skal den opprettes i? Sosialt eller mote og velvær? For det første heter det "hvilken". Ta det i Sosialt vel?
Deadmau5 Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Har du lyst å ta initiativet til å lage den kjekke kafèen? hvem? Vet ikke jeg, den kjekkeste av dere. hvordan kategori skal den opprettes i? Sosialt eller mote og velvær? For det første heter det "hvilken". Ta det i Sosialt vel? oki
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Huff som jeg står fast i søknaden min nå! Hva skal man skrive man har å tilby bedriften? hjelp..
Mr. A Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 (endret) For det første heter det "hvilken" Det der kan du bare kutte ut! Du bryter rettningslinjene Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende. Kilde: https://www.diskusjon.no/guidelines Endret 14. november 2010 av Mr. A
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Jeg er ikke kjekk, så kan ikke bli med i den klubben desverre
Deadmau5 Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 gidder ikke å mekke tråd nå, noen andre kan gjøre det.
Petter Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Jeg ligger under dyna, fullt påkledd i et rom som holder ca. 26-28 grader. Og jeg fryser som et helvete. FUCK JEG ER SYK. Noen som har bra tips til å bli kvitt styggedommen? 3x smertestillende på rappen gjorde susen. Føler meg bedre nå. ...og jeg er ikke en faggot som trenger vann å svelge de ned med. Jeg er så mannlig at jeg tygger de. Finnes det noen andre måter å ta det på?
Deadmau5 Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Jeg ligger under dyna, fullt påkledd i et rom som holder ca. 26-28 grader. Og jeg fryser som et helvete. FUCK JEG ER SYK. Noen som har bra tips til å bli kvitt styggedommen? 3x smertestillende på rappen gjorde susen. Føler meg bedre nå. ...og jeg er ikke en faggot som trenger vann å svelge de ned med. Jeg er så mannlig at jeg tygger de. Finnes det noen andre måter å ta det på? inn i rompa...
Slimda Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 ...og jeg er ikke en faggot som trenger vann å svelge de ned med. Jeg er så mannlig at jeg tygger de. Grunnen til at man drikker vann etterpå, er for å sørge for at det kommer kjapt og effektivt ned i magen. I noen tilfeller kan det henge igjen pulver i halsrøret som kan irritere.
Aleks Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Lurer bare på hvordan moderatorene reagerer på enda en kafe som bare er spesifisert til en mindre gruppe.
Deadmau5 Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Lurer bare på hvordan moderatorene reagerer på enda en kafe som bare er spesifisert til en mindre gruppe. går sikkert fint, kan jo lage den du som er såppas flink til og skrive
Wiciwato Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Da kommer det garantert til å komme mange ikke-kjekke inn i kafeèn og trolle.
Anbefalte innlegg