Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Ja. (er vel dumt å skrive at jeg generelt liker å hacke pcer for å finne ut hvor sikkerhetshullene er) Hva bruker du da?
Sk!ppy Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Hvor gammel er du? 15(og et halvt!!!) Ja. (er vel dumt å skrive at jeg generelt liker å hacke pcer for å finne ut hvor sikkerhetshullene er) Hva bruker du da? Til å hacke? Depends hva som skal hackes. Bruteforce, sql injections, xxs, backtrack ++
Ajaco Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Ah ok. Hvor skal du søke jobb? Tror det viktigste når man søker jobb for første gang er å ha gode referanser du kan vise til. Folk har forståelse for at man kanskje ikke har så mye erfaring.
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 (endret) Tror ikke css-kunskaper er så viktig når du skal jobbe i kassa på mcern.. Men funker bra som utfylling.. Endret 12. november 2010 av Diskutant
Sk!ppy Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Ah ok. Hvor skal du søke jobb? Tror det viktigste når man søker jobb for første gang er å ha gode referanser du kan vise til. Folk har forståelse for at man kanskje ikke har så mye erfaring. McDonalds.
Datasmurf Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Buu! Søk deg som telefonselger eller gå med avisa i stedet. McD går aldri konk så lenge flere kids søker seg jobb der. -_- JEG HAR EN BAZUKH. Og vi skal ha tacopai. Og se Scott Pilgrim vs. the world. Oooog på akvariet i morgen. :love: Jeg er offisielt sjalu.
KvitKnekt Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 JEG HAR EN BAZUKH. Og vi skal ha tacopai. Og se Scott Pilgrim vs. the world. Oooog på akvariet i morgen. :love: Høres koselig ut! Lenge siden jeg har vært på akvariet nå. Ikke fått sett den "haitunnelen" ennå engang.
L4r5 Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Don't hog the bazukh! Jeg vil ha henne litt jeg også. Samværsavtale? Jeg kan ta henne på søndag?
Pinup Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Herregud. Jeg haaaater Piratbukta og er offisielt på leting etter en norbitsinvite.
Yavel Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Herregud. Jeg haaaater Piratbukta og er offisielt på leting etter en norbitsinvite. eztv.it = konge
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Til å hacke? Depends hva som skal hackes. Bruteforce, sql injections, xxs, backtrack ++ Du skriver exploits selv da? Hvis du kaller deg hacker, tenker jeg.
KvitKnekt Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Skal lage Taco til middag, noen som har spesialtips for å gjøre det ekstra godt? ^^
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Skal lage Taco til middag, noen som har spesialtips for å gjøre det ekstra godt? ^^ Definitivt Jalapeño. Bland det med crème fraîche. Det gjør alltid susen på en tacomiddag! 1
Sk!ppy Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Til å hacke? Depends hva som skal hackes. Bruteforce, sql injections, xxs, backtrack ++ Du skriver exploits selv da? Hvis du kaller deg hacker, tenker jeg. Det kommer òg ann på. Jeg kan gjøre det, og gjør det, om det ikke finnes en fra før av.
Diskutant Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Jeg må på do men ikke gidder gå. Det er en 2er. Just for the info.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Det kommer òg ann på. Jeg kan gjøre det, og gjør det, om det ikke finnes en fra før av. Kult. Du bør kontribuere mer på freak.no, vi mangler folk som skriver exploits der. Stadig folk som trenger hjelp der. Mest script kiddies, da.
Mr. A Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Jeg må på do men ikke gidder gå. Det er en 2er. Just for the info. Hvorfor gidder du å skrive det samme som du skrev i irritasjonstråden ?
Sk!ppy Skrevet 12. november 2010 Skrevet 12. november 2010 Det kommer òg ann på. Jeg kan gjøre det, og gjør det, om det ikke finnes en fra før av. Kult. Du bør kontribuere mer på freak.no, vi mangler folk som skriver exploits der. Stadig folk som trenger hjelp der. Mest script kiddies, da. Er på freak.no òg, under sammme brukernavn. Men skriver bevist ikke exploits der, om det faktisk er en jeg vil utnytte f.eks (Den blir obvlsy fjernet mye fortere da).
Anbefalte innlegg