TheKims Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Trist Tolvon skal virke mot søvnvansker. Hadde det ikke vært for cravings skulle jeg tatt dem. Må vel få kommet meg til legen snart... Sikkert noen som kødda med profilen hans/hennes. Opplevd noe noe slikt med en bekjent av meg. Hun fikk en god del nudes spredd rundt via profilen til typen hennes (eksen hans som gjorde det). Har gode erfaringer med tolvon. Eneste er at man er konstant trøtt så anbefaler det ikke visst du er i jobb.
Runar Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 HER No results found for your query. Sjekk skrivemåten din eller søk på noko anna.
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 HER Og jeg har en mistanke om at jeg ikke er den eneste som er sikker på at jeg har sett det før ser ingen som er naken.
multisync Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 (endret) Wat, funker når jeg trykker på linken Prøv DENNE DA Endret 10. november 2010 av multisync
TheKims Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Bra det da. Legg de vekk et lurt sted du glemmer dem siden du allerede har fått ønsket virkning. Skal ikke ta flere i dag. Kanskje et par sobril visst jeg ikk for sove.
Runar Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 (endret) Wat, funker når jeg trykker på linken Da har han sikkert lukket profilen sin. Men, det var en han, så nakenbildet er uansett ikke så interessant (med mindre det hadde vært L4r5s profil). Prøv DENNE DA It worked! Endret 10. november 2010 av Runar
multisync Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 (endret) Er ikke en han det er bilde av da (heldigvis) Endret 10. november 2010 av multisync
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Wat, funker når jeg trykker på linken Prøv DENNE DA Noe som ikke stemmer der. En gutt med vagina liksom.
Niqābninja Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Kanskje det er hans måte å annonsere at han skal bli en hun?
TheKims Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 i`m happy Håpe man kan ha det like bra resten av lvet.
multisync Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 (endret) Bazukh: Mens han er i militæret? Tja, noe usannsynlig vil jeg si Endret 10. november 2010 av multisync
TheKims Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Men Kim, ble du ikke sulten av Tolvon? Nei ikke noe mere enn vanlig. Var bare konstant trøtt å det fungerte dårlig når man var i jobb
Niqābninja Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Bazukh: Mens han er i militæret? Tja, noe usannsynlig vil jeg si Næææ. Noe å bruke dimmepenga på da vettu! :---D
Stoddart Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 (endret) Er ikke en han det er bilde av da (heldigvis) (u)heldigvis... kanskje... kommer litt ann på... tror jeg... Så, da sitter jeg her igjen da, mens jeg egentlig driver med skolearbeid... og gjør som de stakkars fattige truseløse barna i land, langt der vekke gjør. Spiser ris. Endret 10. november 2010 av Stoddart
Catkin Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Kim: Blir helt utrolig sulten av dem. Veldig slitsomt, og det orker jeg ikke, rett og slett. Å være trøtt på dagtid er heller ikke så positivt. Fikk forresten også søvnparalyse.
Runar Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Så, da sitter jeg her igjen da, mens jeg egentlig driver med skolearbeid... og gjør som de stakkars fattige truseløse barna i land, langt der vekke gjør. Spiser ris. Har du laptop? Hvis ja, hvilket nett bruker du på skolen?
Ajnor Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Akkurat kommet ut av dusjen.. nå skal jeg lage meg mat! naken
Stoddart Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 (endret) Så, da sitter jeg her igjen da, mens jeg egentlig driver med skolearbeid... og gjør som de stakkars fattige truseløse barna i land, langt der vekke gjør. Spiser ris. Har du laptop? Hvis ja, hvilket nett bruker du på skolen? HIG-W... Eller er det noe jeg ikke vet om her? (evt. noe jeg ikke har sett, skjønner etc.) Nurk, hvem har vel ikke gjort det Endret 10. november 2010 av Stoddart
TheKims Skrevet 10. november 2010 Skrevet 10. november 2010 Kim: Blir helt utrolig sulten av dem. Veldig slitsomt, og det orker jeg ikke, rett og slett. Å være trøtt på dagtid er heller ikke så positivt. Fikk forresten også søvnparalyse. Du trenger ikke spise biff da. Kjøp rett i koppen, nudler eller no. Trøttheten skal visst gå over etter en stund. Har ikke fått søvn paralyse av Tolvon, men har hatt det før. Det er ubehagelig men ikke farlig. Ta det opp når du drar til legen neste gang
Anbefalte innlegg