Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når pleier posten å komme på lørdager? :p

Åssen i faen skal vi vite når posten kommer hos deg? Tenk FØR du poster, smurf. FØR.

Altså, jeg vet at det ikke kommer til samme tid over hele jævla Norge, men det pleier å være et generelt tidspunkt mellom f.eks. 11:00 og 13:00 eller 17:00 og 19:00 eller hva faen. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sleskete? Flotters, slik det ska vær.

Hvorfor bruker du det stygge bildet der? Har du tapt et veddmål?

Når pleier posten å komme på lørdager? :p

Åssen i faen skal vi vite når posten kommer hos deg? Tenk FØR du poster, smurf. FØR.

Altså, jeg vet at det ikke kommer til samme tid over hele jævla Norge, men det pleier å være et generelt tidspunkt mellom f.eks. 11:00 og 13:00 eller 17:00 og 19:00 eller hva faen. :p

Posten kommer på lørdager mellom 8.00 og 16.00
Skrevet

:p

Jaok, så tenkte jeg at det var ganske universelt og at hver minste kommune hadde en drøss med biler og postmenn som sørget for å få posten ut til alle mellom 11 og 13 hver dag.

Skrevet

Nei. Det varierer nok. Da jeg var liten så var vi første gata i postruta. Og som nummer to i gata så fikk vi posten mellom 8 og 810.

Skrevet

Aha.

Jeg bare synes å huske at hvor enn jeg har vært, så har posten kommet mellom 11:00 og 13:00. Hver dag. :p

Unntatt lørdager.

Da har den pleid å komme mellom 13:00 og 15:00, men jeg håper liksom ikke 15:00, for det er da postkontoret stenger på lørdager. :p

Gjest medlem-1432
Skrevet

Sover ikke, men har ikke kommet meg opp av senga enda. Den er for god. :p

Skrevet

Sover ikke, men har ikke kommet meg opp av senga enda. Den er for god. :p

Samme her. Har tenkt å bli i senga i dag. Har godteri, fjernstyrt bil og serier. Har bare vært oppe og pissa og røyka. Samt henta cola.
Gjest medlem-1432
Skrevet

Har aldri forstått meg på å sitte på sengen med maskinen. Om du først kommer degopp er det enkelt å bli oppe. ;)

Sitter da ikke, ligger godt under dynen da. :wee: Er på tur opp, snart.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Samme her. Har tenkt å bli i senga i dag. Har godteri, fjernstyrt bil og serier. Har bare vært oppe og pissa og røyka. Samt henta cola.

En hel dag greier jeg ikke. Men kos deg med snop og lekebil du. :wee:

Skrevet

Jeg for min del sitter ved spisebordet med nydelig utsikt til balkongen og en cola ved siden av meg. Døren til balkngen står litt oppe for å få luft og solen skinner. Så skal jeg spise i byen i dag. :D

Gjest medlem-1432
Skrevet

Utsikt til balkongen? Min utsikt i fra spisebordet slår din lett. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...