Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

mye har skjedd på de to ukene som har gått nå. kom hjem til norge og hunden til han ene har daua :( en annen har fått seg dame og han tredje har blitt millionær. wtf :p

Ergo, 2/3 personer i Norge finner lykken. :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pengene vil til slutt ta over og fucke hodet ditt og ditt band vil krangle, musikken bli dårlig og dere ender opp sörgelige allikevel dere har diamanter og plasmaskjermer. Bedre at jeg tar de for dere, for deres eget beste :)

Så vil dere sutre over piratnedlasting, lage dårlige låter for å tjene mer penger og bli en av de uttallige artistene som startet unikt, men tilslutt ble söppel.

Skrevet

Pengene vil til slutt ta over og fucke hodet ditt og ditt band vil krangle, musikken bli dårlig og dere ender opp sörgelige allikevel dere har diamanter og plasmaskjermer. Bedre at jeg tar de for dere, for deres eget beste :)

Så vil dere sutre over piratnedlasting, lage dårlige låter for å tjene mer penger og bli en av de uttallige artistene som startet unikt, men tilslutt ble söppel.

Men jeg tenker som så at det må være bedre å være ulykkelig og rik enn ulykkelig og fattig.
Skrevet

Faen og. Det er helt klart at jeg nå må flytte til Australia.

Hotcuts.

Hvem blir med?

Neitakk. Jeg klarer meg uten toppløse frisører så lenge jeg slipper sensuren som finnes der nede. Alt er jo dritstrengt.
Skrevet

Faen og. Det er helt klart at jeg nå må flytte til Australia.

Hotcuts.

Hvem blir med?

Neitakk. Jeg klarer meg uten toppløse frisører så lenge jeg slipper sensuren som finnes der nede. Alt er jo dritstrengt.

ja for lovlige horehus er så vanlig i Norge!

Skrevet

Kidnapp meg, så er jeg med jeg.

Da må han late som han er vergen din for å få deg inn i landet, og vi vet hva moren din mener om folk som later som de er vergen din.

Skrevet

ja for lovlige horehus er så vanlig i Norge!

Det er klart en bedre taktikk enn vi har kjørt i Norge, men likevel så forbyr de spill og filmer over en lav sko. Og så har vi den ooh-så-vellykkede brannmuren der nede.
Skrevet

Lever her også utrolig nok. Nei, det har vel gått i mye av det samme. Nye brukere kommer og går da. Så har vi det selvfølgelige dramaet fra tid til tid.

Skrevet (endret)

Hahaha, er det forumjenter som får deg for godt og prøver å finne seg kjærester her og sånt enda? Kan umulig være bra!

Ser egentlig for meg at det er akkurat det samme stedet som da jeg bestemte meg for å gjøre forandringer med 'favoritter' på PC'en.

Noen av de gamle traverene som fremdeles er her da?

Faen så interaktivt og avansert forumet har blitt da!

Endret av hylo
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...