Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
eller er det ikke så stort gebyr å sette inn til kontoer i andre banker?

Tror ikke jeg betaler en krone for innskudd hos dnbnor..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det hørtes jo greit ut, nesten for godt til å være sant at jeg kan gå på lokale Sparebank 1, proppe inn cash og få det på konto hos gjensidige uten gebyr :whistle:

Endret av multisync
Skrevet

Beklager, gikk litt fort i svingene her. Hvordan det er å sette inn penger i lokalbanken til en konto i en annen bank veit jeg ikke.

Du kan jo beholde en konto i lokalbanken, og overføre penger fra den kontoen og over til en annen konto hos en annen bank med bedre betingelser? Litt tungvindt, men er jo mulig.

Skrevet (endret)

Joda, er 75 kroner i gebyr hvis jeg ikke har konto der :roll:

+ at de har ikke noe alternativer til bankkort uten årsavgifter, ser ut til at jeg bare kommer til å si opp alle kontoene.

Jeg får heller bare passe på å sette inn penger nå før jeg gjør det og heller bruke kontanter hvis det dukker opp senere eller smiske meg til at foreldre kan sette inn og overføre til meg :whistle:

Endret av multisync
Skrevet

man gjør hva man kan...

om jeg ikke er tilbake her innen ett par timer, ring noen i bergensområdet med båt, for da har eg ramlet ned i en kum, og blitt skyldt ut på havet :)

Skrevet

man gjør hva man kan...

om jeg ikke er tilbake her innen ett par timer, ring noen i bergensområdet med båt, for da har eg ramlet ned i en kum, og blitt skyldt ut på havet :)

He he, will do laugh.gif

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...