Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kristiansund er kjedelig når man ikke kan drikke, og ikke har råd til å gå ut. Samt at dette hotellet ligger litt utenfor sentrum også.

*kjede seg på hotellrommet*

+ er der med mamman sin. :tease:

Gjest medlem-1432
Skrevet

Siden dere er så kjedelige skal jeg ta en liten rydderunde her hjemme. Ikke så veldig rotete her, men finner sikkert noe som kan flyttes på.

Flytte rot i fra en plass til annen? :ermm:

Skrevet

Siden dere er så kjedelige skal jeg ta en liten rydderunde her hjemme. Ikke så veldig rotete her, men finner sikkert noe som kan flyttes på.

Flytte rot i fra en plass til annen? :ermm:

Er ikke det definisjonen på rydding?

Gjest medlem-1432
Skrevet

Er ikke det definisjonen på rydding?

Jo forsåvidt..

Skrevet

Der hadfde den bitchen dratt ja. HVORFOR må foreldrene våre være så gode venner?

Helvette. Overdreven bruk av parfyme, sminke og annen dritt.

Jeg vil ikke ha noe med ho å gjøre! :realmad:

Gjest medlem-1432
Skrevet

Gratulerer med dagen Mikkel

HURRA HURRA HURRA

Skrevet

Fallskjermer funker vel heller dårlig under 1000 meters høyde også? Og det er vel kanskje ikke akkurat DET de tenker på når flyet styrter "Å hei og hopp, jeg må kle på meg ryggsekken, åpne døren og hoppe ut!"

Skrevet

Wth, jeg var innom oslos største bokhandel i dag, og spurte etter Stephen Hawkings-bøker. Men de hadde ikke en ENESTE EN, fordi visstnok de ikke var oversatt til norsk..men de hadde jo en drøss andre science-bøker på engelsk.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Det står og at flyet begynte å brenne rett etter det tok av, så det kom seg sikkert ikke så høyt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...