Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Dersom noen lurte, så står Lemon på jobben og har Groovy Kind of Love på hjernen.
Petter Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hvorfor vet du det? Feisbook! Jeg har gummy bears!
Slimda Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 (endret) I'm on a chair *edit* Facebook ja, jeg ser nå det jeg også. Har skrudd av Push på mobilen for å spare strøm. Endret 3. september 2010 av Slimda
Sameboe Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg hater IKT på denne skolen her, de er elendig trege, og info er de veldig dårlige på. Enda ikke fått PC av dem, og vi har snart gått på skole i tre uker, for dårlig.
Petter Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Jeg hater IKT på denne skolen her, de er elendig trege, og info er de veldig dårlige på. Enda ikke fått PC av dem, og vi har snart gått på skole i tre uker, for dårlig. Vi leverte ut alle maskinene i forrige uke
Firkantbar Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Synes synd på 94-menneskene på skolen jeg gikk ut av i år... De fikk våre gamle sønderkjørte bærbare. Stakkars mennesker!
Petter Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Synes synd på 94-menneskene på skolen jeg gikk ut av i år... De fikk våre gamle sønderkjørte bærbare. Stakkars mennesker! auch
Petter Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Shall we spam her? Yes we shall! Du suger! skam for navnet! DNF WTF!!!!
Aleks Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hmm.. stållampen jeg festet med gaffa i taket falt nettopp ned og traff meg i armen. Antar jeg skal være glad for at den ikke gikk i hodet mitt eller?
Petter Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hmm.. stållampen jeg festet med gaffa i taket falt nettopp ned og traff meg i armen. Antar jeg skal være glad for at den ikke gikk i hodet mitt eller? Forteller bare at du har brukt for lite gaffa. 1
Aleks Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Hmm.. stållampen jeg festet med gaffa i taket falt nettopp ned og traff meg i armen. Antar jeg skal være glad for at den ikke gikk i hodet mitt eller? Forteller bare at du har brukt for lite gaffa. Var faktisk akkurat det samme jeg tenkte og når den falt.
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 3. september 2010 Skrevet 3. september 2010 Synes synd på 94-menneskene på skolen jeg gikk ut av i år... De fikk våre gamle sønderkjørte bærbare. Stakkars mennesker! Hvilket fylke er dette? Vi fikk helt nye ^^
Anbefalte innlegg