Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I'm on a chair

*edit*

Facebook ja, jeg ser nå det jeg også. Har skrudd av Push på mobilen for å spare strøm. :p

Endret av Slimda
Skrevet

Jeg hater IKT på denne skolen her, de er elendig trege, og info er de veldig dårlige på. Enda ikke fått PC av dem, og vi har snart gått på skole i tre uker, for dårlig.

Skrevet

Jeg hater IKT på denne skolen her, de er elendig trege, og info er de veldig dårlige på. Enda ikke fått PC av dem, og vi har snart gått på skole i tre uker, for dårlig.

Vi leverte ut alle maskinene i forrige uke :D

Skrevet

Hmm.. stållampen jeg festet med gaffa i taket falt nettopp ned og traff meg i armen. Antar jeg skal være glad for at den ikke gikk i hodet mitt eller? :ermm:

Skrevet

Hmm.. stållampen jeg festet med gaffa i taket falt nettopp ned og traff meg i armen. Antar jeg skal være glad for at den ikke gikk i hodet mitt eller? :ermm:

Forteller bare at du har brukt for lite gaffa.

• Liker 1
Skrevet

Forteller bare at du har brukt for lite gaffa.

Var faktisk akkurat det samme jeg tenkte og når den falt. :)

Gjest Slettet+8974354
Skrevet

Synes synd på 94-menneskene på skolen jeg gikk ut av i år... De fikk våre gamle sønderkjørte bærbare. Stakkars mennesker! :(

Hvilket fylke er dette?

Vi fikk helt nye ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...