Mr. A Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 (endret) Eg likar ikkje propellfly Og de liker å krasje i deg Endret 25. august 2010 av Mr. A
Lemon Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg skal óg på jobb ...om to timer. Ihihihihihi!
svelemoe Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Eg likar pølsa til ho mor. Eg likar betre pølsene til mormor
Slimda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg skal óg på jobb ...om to timer. Ihihihihihi! Når du sitter på jobb, sitter jeg hjemme og slapper av. Slå den, du!
Datasmurf Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Siden når har jeg feila noe i det siste? Vet ikke når siste gang var, men kan huske å ha lest utallige ganger at du har en eller annen tilstand/sykdom. Yeah, men det er ikke nye ting. Det er alltid det samme, gamle jeg klager på. Det jeg har klaget på de siste 18 årene. Som allergien (skal jeg gå til legen og be om å få papirene på alt jeg sier jeg er allergisk mot og så poste det her? Vil det få folk til å slutte og bale om at jeg bare faker / er kresen?), kuldeastmaen (påvist av to leger (mamma og fastlegen min)), ryggproblemene (ja, jeg vet det er fordi jeg ikke trener, fordi jeg sitter feil osv) og de psykiske problemene (som blant annet kommer av over ti år med mobbing). Og KLS, men det klager jeg ikke så alt for mye på. Det er bare plagsomt noen ganger i året, og det er bare over noen dager / uker. Gjett hva som er den enkleste måten å bli syk på i Stavanger da. All den ekle trønderdialekten som man finner all over, særlig om man vandrer rundt i Vågen om sommeren og tilfeldigvis passerer Beverlys og Dickens?
Slimda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Hva sier dere til en nynorsk kafé ? Eg trur det er ein heilt forferdeleg idé.
Datasmurf Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 ny... nyno... nynorsk? Hva er det? Noe av det vakreste å lese her til lands? 2
Romis Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg skal óg på jobb ...om to timer. Ihihihihihi! Jeg skal óg på jobb ...om 2 år. Ihihihihihi!
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Hva sier dere til en nynorsk kafé ? Eg trur det er ein heilt forferdeleg idé. Det tror ikke jeg Blir bare morro
Lemon Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Jeg skal óg på jobb ...om to timer. Ihihihihihi! Når du sitter på jobb, sitter jeg hjemme og slapper av. Slå den, du! Når er du ferdig?
Slimda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 ny... nyno... nynorsk? Hva er det? Noe av det vakreste å lese her til lands? Det vakreste å lese her til lands er ascii-art av pene damer. Når er du ferdig? Eh... Kommer ann på. Mellom 3 og 6. Fleksitid.
svelemoe Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Hva sier dere til en nynorsk kafé ? Eg trur det er ein heilt forferdeleg idé. Eg tykkjer det hadde vore ein knakande god idé
Sk!ppy Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Hjemmedag idag ferdig med elevsamtaler og leksene før klokken 11!
Slimda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Eg meinar og trur at du er riv ruskandes galen, då nynorsk er lovleg å skrive her.
Lemon Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Eh... Kommer ann på. Mellom 3 og 6. Fleksitid. Pff. Da kan du jo være ferdig seinere enn meg. Jeg er ferdig ca. kvart over fem.
Slimda Skrevet 25. august 2010 Skrevet 25. august 2010 Eh... Kommer ann på. Mellom 3 og 6. Fleksitid. Pff. Da kan du jo være ferdig seinere enn meg. Jeg er ferdig ca. kvart over fem. Jammen... jammen... Damn thee woman, damn thee!
Anbefalte innlegg