Gå til innhold

Kaffistova


Mr. A

Anbefalte innlegg

Hei

 

Velkommen til Kaffistova. Dette er altså en kafé veldig lik Den store forumkaféen bare at her skal dere prøve så godt som dere kan å skrive på nynorsk.

 

Hvis dere har noen gratis bokmål nynorsk oversettere så kan dere gjerne sende meg en pm så skal jeg linke til den her.

 

Lykke til.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal me skrive korrekt nynorsk òg, medan me er i gang? (hint: trådtittel)

 

Me skal ikkje døype den om til "Kaffistova" da?

 

Dette er altså en kafé veldig lik Den store forumkaféen bare at her skal dere prøve så godt som dere kan å skrive på nynorsk.

 

Prøvar du? Eg vil kalle det første innlegget eit særs dårleg forsøk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grusom nynorsk Mr. A.

 

Eg skammar meg.

 

Kaffistova hadde vore eit koselig namn.

 

And Kaffistova it is. Takka så mykje for navnet. Kanskje eg kan forbedra nynorsk karakteren min med å prøve å skrive her. Gjerne gi meg nogen tips

 

Du kan også få lov til å oversetta fyrsteposten hvis du har lyst.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Bruk ordbok. Søk etter bokmålsordet, og trykk "Søk i begge ordbøkene". Får du ikkje treff i nynorskordboka, prøv deg fram med synonym frå bokmålsordboka, så finn du det nynorske ordet etter 2-3 forsøk. Eg gjer sjølv dette når eg ikkje kjem på eit ord (typisk sjeldan brukte ord). Du finn òg informasjon om bøying av ord.

 

Hei

 

Velkomen til Kaffistova. Dette er ein kafé svært lik Den store forumkaféen, men her skal de prøve så godt de kan å skrive på nynorsk.

 

Om de har ein gratis omsetjar for bokmål-nynorsk, send meg gjerne ein PM, så kan eg lenkje til den her.

 

Lukke til.

 

Omsetjing og generell betring. Elles har svelemoe gode råd.

Lenke til kommentar

Problemet er ofte at alt anna er skreve på bokmål, og når ein ikkje utøva språket jamnleg blir det veldig vanskeleg å oppretthalde språket. Eg snakkar stort sett "nynorsk" til vanleg, sjølv om eg kanskje bikkar over til bokmål i ny og ne om eg kun er saman med andre som pratar "bokmål". Men det er eit bra tiltak! Og ein må ikkje gløyme at det er lov å skrive ein god del bokmålske ord i nynorsk.

 

Forresten, til enixitan, eg trur ikkje det blir brukt så mykje "de" i nynorsk? Skriv heller du eller dykk. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...