Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kjente igjen alle 5 som var i denne tråden i det jeg sjekket den. Det er en liten trøst, jeg trodde egentlig at etter 6 måneder uten særlig aktivitet ville jeg komme tilbake til ukjente tards.

Hey Steffypants :wee:

Skrevet
Jeg kjente igjen alle 5 som var i denne tråden i det jeg sjekket den. Det er en liten trøst, jeg trodde egentlig at etter 6 måneder uten særlig aktivitet ville jeg komme tilbake til ukjente tards.

Hey Steffypants :wee:

Hei Håkonsen og Steffypants, det er lenge siden jeg har sett deg Steffy. :o

Skrevet
Ah, her er revyen bare en dag, altså i dag. Med to forestillinger, en halv 6 og en kl 9

Vi har 3. Over 3 dager. Ikke så stor forskjell. Mye jobb. Er over 70stk som er med, da, og det er ganske mye mer enn vanlig.

Skrevet
hvordan få besøkende til å dra uten å ungå mas? :hm:

Si du har grisemye lekser eller noe i den dur. Eller at du MÅ hjelpe en annen med (lalala). Fiske fiske, hinte hinte.

Skrevet
hvordan få besøkende til å dra uten å ungå mas? :hm:

Si du har grisemye lekser eller noe i den dur. Eller at du MÅ hjelpe en annen med (lalala). Fiske fiske, hinte hinte.

Går i klassen min, vet jeg ikke har lekser, har ingen jeg kan late som jeg skal hjelpe med noe :hrm:

Skrevet
Går i klassen min, vet jeg ikke har lekser, har ingen jeg kan late som jeg skal hjelpe med noe :hrm:

Meg. Data-support. Jeg kan mase på msn, så kan du bevise at jeg er komplett idiot.

Skrevet (endret)
hmmm ja men i dag føler jeg meg litt gammel, men jeg kan kansje klare å holde meg våken til i kveld.

hvor gammel er du egentlig?

23 men i dag føler jeg meg som 50

Endret av frøken strøken
Skrevet

That being said, jeg misliker 4 av de jeg kjente igjen.

Ikke lett å være ovenpå og ikke like andre brukere. Stakkars, jeg føler meg deg.
Skrevet
Til Datasmurf:

Jeg sprakk nå. 2 sjokolader.

Ah.

Du holdt da lenge nok.

Er ikke sunt å gå for lenge uten mat uansett.

Du svimer gjerne av på ugunstige steder.

I det du krysser gata f.eks.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...