Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hybel i en eske? harr harr. Loftshybel?

Mente mest en eske i en bakgate :wee:

Fra spøk til alvor. Det ble en litt gammel hybel på en god størrelse. 4 rom, stue, kjøkken, bad og soverom. Pluss gang da. Har også fått litt bodplass og har et vaskerom. Så alt i alt 5-6 rom.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Kollektiv da altså?

Husker jeg bodde i en loftshybel, jeg holdt seriøst på og dø. Det ble som en stekovn på sommeren.

Skrevet

Er det naturlig at bikkja begynner å spise, kaster opp, spiser oppkastet og så fortsetter på maten?

Midt i mellom. Ikke spesielt uvanlig, men ikke helt bra for hunden heller.
Skrevet

Er det naturlig at bikkja begynner å spise, kaster opp, spiser oppkastet og så fortsetter på maten?

Midt i mellom. Ikke spesielt uvanlig, men ikke helt bra for hunden heller.

Ok, hun har vært litt rar i det siste. Drukket ekstra mye vann. Tok henne til vetrinæren, men han fant bare en liten urinveisinfeksjon som visstnok ikke hadde noe med det å gjøre. Begynt å lage snorkelyder og. Så passer ekstra på nå :)

Skrevet

Kan være diabetes. Det fikk katten min, begynte å drikke mye, kasta faktisk opp og på slutten.

Hun testet heldigvis negativ for diabetes :)

Skrevet

Hvordan får jeg matlyst? Har egentlig følt meg feit og stappmett i hele dag! Men har ikke spist noenting. Haha. Jeg burde vel spise noe? Haha. Slitsomt.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Fann nettop denne lappen på bilen.

"Bilen må flyttes! Henger skal ut! IKKE LÅS BILEN."

:hmm:

Skrevet

Tsss. Skal si deg, jeg har egentlig stor appetitt til vanlig! Men det er noen dager som er som denne. Aner egentlig ikke hva det kommer av. Og det er sånn at: JEG VIL SPISE. Men jeg føler meg så fryktelig stappa :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...