Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som kan hjelpe meg? Det var en Scrubs episode hvor Elliot stod utenfor en buss, hvor hun skulle møte en hun hadde møtt på nettet, når bussen åpnet seg kom det en mann fra militære ut, i en rullestol. I den scenen var det en sang som spilte, fra en cd-spiller Elliot hadde tatt med seg, tror den handlet om roser, eller noe. Noen som husker hvilken sang det er snakk om?

Finner den kanskje her? http://scrubs.mopnt.com/music/?s=1

Fant den ikke. :thumbdown:

Skrevet

Da stikker jeg straks til hovedkvarteret til HP i Norge for kaker og brus. Og så blir det ut på byen på et kredittkort uten grenser.

Nesten synd jeg er avholds. :p

Skrevet

Ooooh yeeaah ! 6`er på eksamen :cool:

Tema: Feilsøking på forsterker, bruk av oscilloscope, signalgenerator, strømforsyning og andre måleinstrumenter.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal ha til middag i dag. Valget står mellom kebabtallerken, hamburgertallerken (250g) og løvstektallerken. Jeg har aldri smakt en av disse tallerken menyene før.

Thoughts?

Skrevet (endret)

Løvstek, lett...

Hvis ikke så er kebab i pita alltid en vinner

Jobb om 50 min

Konsert i parken ved siden av her med Christian Ingebrigtsen i morra, litt teit at det er meldt regn da :ermm:

Endret av multisync
Skrevet

Evt. pølsemokk.

Wtf?

Beats me. Mora til sambo kom oppover for å hjelpe oss med å vaske og hu hadde med seg retten.

Alt jeg vet at det er pølser og hvitløk og andre greier. :p

Skrevet

Jeg tror jeg går for kebabtallerken. Sist jeg stekte løvbiff, stekte jeg den på 5min på hver side. 4 og et halvt minutt mer en anbefalt. Det smakte som en skosåle, bokstavelig talt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...