Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjuk, kitty?

var å testa no greier til eksamensuka i morra, og fant ut at ene programmet jeg må bruke har gått ut på dato. bra jeg sjekka så jeg rakk å si ifra :p

Skrevet

Faen, nå starter jeg å få diskusjon.no syndromet. Heldigvis fant jeg fram marker forum som lest knappen, ellers hadde jeg følt jeg hadde måtte lest alt. phew...

Skrevet

Faen, nå starter jeg å få diskusjon.no syndromet. Heldigvis fant jeg fram marker forum som lest knappen, ellers hadde jeg følt jeg hadde måtte lest alt. phew...

Hahaha, sånn har jeg det noen ganger :D

Skrevet

Rart, første gangen jeg fikk det i dag, bare gikk inn på mine innlegg, også måtte jeg bla en side bakover for å finne min sist leste tråd, da ble jeg bare redd for at jeg hadde gått glipp av noe stort. :ohmy:

Skrevet

Nei, jeg er ikke det. Jeg bare liker frukt og vann. Etter å ha kuttet ut junk, brus og godteri har jeg følt meg mye bedre.

Hei! Kunne jeg få kjøpt litt av viljestyrken din?

Skrevet

Dari: Jeg tror egentlig ikke at det går på viljestyrke i mitt tilfelle. Det har gått sakte og gradvis. Klarte det ikke i starten, men etter en stund bare begynte jeg å like andre ting bedre. Helt rart å drikke brus nå f.eks.

Skrevet

Hahaha, det første som slo meg var kraftig retardasjon og downs.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...