Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I'm in the mood for some documentary. Noen som har noen bra dokumentarfilmer? Helst om teknologi. Uansett hva. Men jeg elsker også å høre om dyr, så det hadde vært greit også. Også liker jeg kriminalitet og våpen og sånne ting. Vil ha noen virkelig bra dokumentarfilmer å kose meg med. :)

Skrevet (endret)

Tror du man kan bli full på sprittusj?

Prøv, så kan du rapportere til oss om det funker eller ikke.

Endret av Coa
Skrevet

Tror du man kan bli full på sprittusj?

Prøv, så kan du rapportere til oss om det funker eller ikke.

Om jeg ikke er aktiv en stund etterpå så vil jeg bare si at hardwaren min går til Diskusjon.no-serveren, for en raskere og mer stabil server.

Jeg har kjøpt meg håndjern...

Kult! Skal vi teste dem? :D

Skrevet

I'm in the mood for some documentary. Noen som har noen bra dokumentarfilmer? Helst om teknologi. Uansett hva. Men jeg elsker også å høre om dyr, så det hadde vært greit også. Også liker jeg kriminalitet og våpen og sånne ting. Vil ha noen virkelig bra dokumentarfilmer å kose meg med. :)

Google "Nord-Korea documentary" så finner du endel "kos". Veldig interessant hvert fall.

Skrevet

Jeg har kjøpt meg håndjern...

Kult! Skal vi teste dem? :D

Ja :D

Har ikke spist annet enn en brødskive i dag. Og det er 14 timer siden, sulten. :(

Stakars. Vet hvordan det er, har nesten ikke spist noe de siste dagene, men i dag har matlysten vært litt bedre.

Skrevet

Jeg må legge ut bilder av konge "stugene" vi bodde på i Sverige. I underkant av 3k for 2stk helt sinnssykt fine hytter i 3 dager, med tv'er i hvert rom, hjemmekino, high tech kjøkken og mer.

Skrevet

man kan nesten ikke kalle det hytte. Når jeg tenker meg om, så er det ikke hytter. Det er små hus. Hytter skal ha utedass, ikke toaletter med oppvarma seter.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...