Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom hjem en gang til å finne ti-talls veps i fullt arbeid i å bygge vepsebol i vinduet mitt.

Det ble en lang affære med støvsugeren.

Skrevet

Ble faen vekket av en veps i morges. Man kan tydeligvis ikke ha vinduet åpent om morgenen, for det skjer bestandig. :mad:

Gah... For et par dager siden tråkket jeg på en veps som lå på gulvet ved siden av sengen min. Det laget en knasende lyd, som om jeg hadde tråkket på en ostepop! :ph34r:

Skrevet

Slimda: Det kan jeg tenke meg. Dør de virkelig når man støvsuger jævlene? Det var nemlig det madammen gjorde med dagens inntrenger. Jeg er bare redd for at han kommer krypende ut røret om en times tid. :p

Le Professeur: Stakk den ikke deg?

Skrevet (endret)

Det var likevel ekkelt. Spesielt etterpå, da jeg kikket ned på den flate vepsen.

Le Professeur: Stakk den ikke deg?

Sannsynligvis var den allerede død.

Endret av Le Professeur
Skrevet

What a glorious day. Sola skinner og fuglene kvittrer. Bortsett fra at naboens snekkere spiller østeuropeiske tivolimusikk, er det nesten perfekt.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Kort skoledag idag gitt. Herlig :)

Skrevet

østeuropeisk tivolimusikk? Sitter på jobb og hører på Pendulum og venter på lunsj/frokost.

Ja. Det høres ut som en form for Happy hardcore med trekkspill, bloklfløyte og munnspill.

Skrevet

Sjekk Saboteurs :D

Favorittlåta mi fra det nye albumet ihvertfall

har så vidt vert igjennom det nye albumet, kan ikke si at det er så veldig forskjellig fra de andre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...