Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad for at jeg fikk overta rommet til broren min som er på andre siden av huset jeg. For jeg MÅ ha det kaldt når jeg skal sove, og på det gamle rommet mitt hadde jeg kveldssola, mens på det nye har jeg morgensola, så da våkner jeg tidlig av å få sol i øynene, ganske deilig egentlig. Også er det kaldt om natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er ikke sikker, men jeg tror de billigste er sånn hvor man må fylle på med fryseelementer og slikt, tror det nesten blir mer jobb enn det er kos.

Endret av DemonFudge
Skrevet

Jeg har skråtak, og bor i 3 etg av huset. Den ene veggen er et vindu, og da står sola og steker inn hele dagen.

Må sove på gjesterommet i 1 etg, er for varmt på mitt rom. Hadde ikke vært dumt med en liten aircondition, nei :)

Skrevet

Plages med det samme som deg Slimda, har et rom som ALLTID er varmt.

Hvor mye koster en liten AC, noen som vet?

Gratis hvis du åpner opp vinduet :new_woot:

Skrevet

Fantastisk. Våkna halv seks av at jeg følte meg uvel og spøy som en gris. Lurer på hva søren det var for noe. Sovna utspydd en time senere og våkna nå. Nok en dag gått i vasken.

Gravid?

Jepp, i 16. år ;P

Skrevet

Fantastisk. Våkna halv seks av at jeg følte meg uvel og spøy som en gris. Lurer på hva søren det var for noe. Sovna utspydd en time senere og våkna nå. Nok en dag gått i vasken.

Gravid?

Jepp, i 16. år ;P

Kanskje noe denne gangen da?

Skrevet

Gravid?

Jepp, i 16. år ;P

Du er såpass på overtid ja.

Skrevet

Gratis hvis du åpner opp vinduet :new_woot:

vinduet mitt sår oppe HELE tiden.

Skrevet

Mitt vindu hos far står omtrent oppe 365 dager i året.

Skrevet

Gravid?

Jepp, i 16. år ;P

Du er såpass på overtid ja.

Jeg er bare slow. Captain Epic Slow!

Det er de kaller meg. Familie og venner og partneren min i TRC / TWVBHSE i alle fall.

Skrevet

Eksamen! :woot:

Lage film om kollektivtransport. Og hvorfor man heller burde ta bilen. Noen idèer? :)

Sett sammen masse små klipp med folk som mister tog/buss/t-bane etc. og bilder av tavla på oslo s og lufthavna hvor det står forsinka på alle avganger. Ta videoklipp og intervjuer av forbanna folk som har venta i timesvis i Januar-perioden på tog som aldri kom.

Skrevet

En kollega sier det koster ca 1500 for en helt ok varmepumpe i en elektrokjede. Skal undersøke litt nærmere.

Skrevet

Spørs hvor "lite" rommet er. Ser du på elkjøp sine nettsider f.eks. koster en AC for et 30-40kvm rom over 4-5000,-

Da kjøper jeg heller en stillegående vifte.

Skrevet

Veldig arti å pendle ja. Utrolig hvor mye penger jobben har :p

Er jo ikke billig med fly tur/retur annenhver uke.

Lurer på å ta meg en gåtur en plass på torsdag, hvis ikke annet kommer i veien. Noen som har lyst å bli med?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...