Shikaru Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 hæhæ jeg ga deg +1 mikkel. selv om jeg ikke ser helt poenget med det på forumet.
A-Jay Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=gubrtjcj7e8 Ta og +1 dette innlegget! Så en dag når vi blir gamle kan vi skru opp visningsterskelen og mimre over høydepunkter fra DNFK! Slik som dette innlegget. (Innlegget jeg siterer altså, ikke mitt innlegg.) Endret 29. april 2010 av A-Jay
Bytex Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Trenger ikke huske, bare å laste ned ZSNES emulator og finne spillet på en ROM side.
Romis Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 (endret) Bare tenkte på spillet akkurat nå, antagelig et av de kuleste spillene til Snes, etter min mening. Endret 29. april 2010 av Romis
Mikkel™ Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Sorry comprade i dont ... Men jeg husker Turtles In Time og Zelda og Pilotwings og og og ... Secret of mana! Chrono trigger og Final Fantasy og Poky og Roky
erlendo89 Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Men Mario husker dere? http://www.youtube.com/watch?v=WT5F6LcwNEw&playnext_from=TL&videos=AofFnq4Xr1k
Coa Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 I dag måtte jeg be resepsjonisten på treningssenteret om å bytte radiokanal. Det er ikke lett å trene til nyheter på samisk.
Bytex Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Og som sagt, er alle fullt spillbare på din PC med emulator. Nostalgi er for pyser. Prøv spillene igjen nå og se hvor kjipe de egentlig var når du ikke visste bedre. Jeg gir deg 10kr hvis du holder ut mere enn 10 minutter med en sidescroller beat em up idag.
Mchansern Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 God damn skulle ønske jeg hadde PS3 kun for å spille Heavy Rain. Prøvde det hos en kompis forrige helg og det var helt sykt fett. Spillet har sånn 450 forskjellige måter det kan ende på og det er basert på at du skal ta valg. Valgene du tar får / kan få konsekvenser videre i spillet. F.eks: Du får servert en drink av en random kar, du kan velge å drikke eller ikke drikke. Dersom du drikker kan den være spritet opp med drugs og du kan ende opp død. Da er spillet over for den characteren.
Romis Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 (endret) Og som sagt, er alle fullt spillbare på din PC med emulator. Nostalgi er for pyser. Prøv spillene igjen nå og se hvor kjipe de egentlig var når du ikke visste bedre. Jeg gir deg 10kr hvis du holder ut mere enn 10 minutter med en sidescroller beat em up idag. Eller bare prøve å Snes igjen? Tror nok heller jeg vil ha minne intakt, enn å prøve på en emulator som jeg ikke orker å lære kontrollene Endret 29. april 2010 av Romis
Wiciwato Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 God damn skulle ønske jeg hadde PS3 kun for å spille Heavy Rain. Prøvde det hos en kompis forrige helg og det var helt sykt fett. Spillet har sånn 450 forskjellige måter det kan ende på og det er basert på at du skal ta valg. Valgene du tar får / kan få konsekvenser videre i spillet. F.eks: Du får servert en drink av en random kar, du kan velge å drikke eller ikke drikke. Dersom du drikker kan den være spritet opp med drugs og du kan ende opp død. Da er spillet over for den characteren. Nice. Da vil jeg ha PS3 og Heavy Rain og en ny 360 til Skate 3 takk.
Berniy Skrevet 29. april 2010 Skrevet 29. april 2010 Jeg bare elsker den update'a versjonen av Spotify
Anbefalte innlegg