Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Æsj da. Hva er konsekvensene hvis de brukes…?
Produsenten garanterer ikek for gummien sin elastisitet lenger enn det som står på holdbarhetsdatoen. Så sannsynligheten for at den sprekker øker.
Skrevet

Apropos kondomer, er de holdbare "for evig"? Har rydda litt her i dag, og fant noen med "2006"-stempel på seg… :blush:

Det er holdbarhetsdatoen tror jeg. Nei de holder ikke evig.

Ok. Hva er konsekvensene hvis de brukes…?

Du kan bli pappa

Skrevet

w00t! :w00t:

Over 1000 poster :yes:

Apropos kondomer, er de holdbare "for evig"? Har rydda litt her i dag, og fant noen med "2006"-stempel på seg… :blush:

Det er holdbarhetsdatoen tror jeg. Nei de holder ikke evig.

Ok. Hva er konsekvensene hvis de brukes…?

Du kan bli pappa

Risikerer også at snoppen lukter reke :yes:

Skrevet

Hva faen. Går alle gutter på internett etter jenter som ikke vasker underlivet sitt? Reke og fisk og shit. Hallo, få henne til å sjekke seg for sopp for faen!

Skrevet

Hva faen. Går alle gutter på internett etter jenter som ikke vasker underlivet sitt? Reke og fisk og shit. Hallo, få henne til å sjekke seg for sopp for faen!

Luka gjedde for min del :(

Skrevet (endret)

Den ene gangen jeg har hatt meg med en ikke-nerd er den eneste gangen jeg har gjennomført et samleie uten å få orgasme. Så jeg er partial to geeks.

Edit: Promillenivået mitt og medisinene mine hadde selvsagt ingenting med saken å gjøre.

Endret av Eplefe
Skrevet

Luka gjedde for min del :(

Vært borti en slik type blomst en gang,og den lukta blanding av reke og parfyme :ph34r:

Angrer på at det skjedde da :ermm:

Men mindre og mindre, for det kom jo erfaring utifra hendelsen :p

Skrevet

Stakk jeg :p

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Nerder er best i senga, for de har lest hvordan man gjør det på internett…

Blir vel kanskje ny sigg på meg nå :p

Skrevet

Nerder er best i senga, for de har lest hvordan man gjør det på internett…

Jeg tenkte jeg skulle låne meg en Porsche og ta turen ned til Nürburgring og bare gi bånn gass gjennom hele greia. Jeg har lest masse om Porsche og har kjørt banen på Need for speed.
Skrevet

Slenger meg på den. Eller alle gutter generelt da. Kommer ikke unna snakk om "mus som lukter reke". Har hatt og har kun en sexpartner, men aldri vært borti noe vond lukt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...