Deadringer Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Gah, jeg hater altibox. Noen som kan hjelpe meg fikse NAT-tull slik at Xboxen får koblet skikkelig til Xbox Live? Link til tråden min om problemet er i signaturen. Halp me ploxplx.
Natrich Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Natrich: Ah, den har jeg faktisk ikke lest. Er det den med bankranet?[/size] Indeed =3 Gah, jeg hater altibox. Noen som kan hjelpe meg fikse NAT-tull slik at Xboxen får koblet skikkelig til Xbox Live? Link til tråden min om problemet er i signaturen. Halp me ploxplx. Open Portz
Shikaru Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nå har jeg kosta hele gårsplassen, gjett om jeg har vondt i arma ... første gang du har trent... noen gang? .Ja, selvfølgelig. Boksing hver dag er jo ikke trening det?! nesj det er bare moro det rart du har vondt i arma
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nå blir det snart burgere! synd jeg ikke har grønnsaker osv. men alt av mat er godt atm.
Lemon Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg trenger middagshjelp. Dette er hva jeg har til rådighet, pluss alt av vanlige tørrvarer og diverse "condiments" som grov sennep, majones etc. : tomater, nypoteter, salat, tomat, oliven, uidentifiserbart stekt kjøtt m/løk, grilla kylling, reker, tunfisk, mais, kokte grønnsaker (potet og gulrot), paprika, rødløk, øl, blekksprutsaus, skinke, ost, frossen laks, torsk, sopp og bær. Endret 26. april 2010 av Lemon
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Skal kaste Vossafår på alle som går under vinduet til kåken nå :!:
b-real Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Jeg trenger middagshjelp. Dette er hva jeg har til rådighet, pluss alt av vanlige tørrvarer og diverse "condiments" som grov sennep, majones etc. : tomater, nypoteter, salat, tomat, oliven, uidentifiserbart stekt kjøtt m/løk, grilla kylling, reker, tunfisk, mais, kokte grønnsaker (potet og gulrot), paprika, rødløk, øl, blekksprutsaus, skinke, ost, frossen laks, torsk, sopp og bær. Stekt laks med nypotet,gulrot, paprika og en god saus,cremefresh med sitronpepper eller noe der i duren. Endret 26. april 2010 av b-real
Lemon Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hmm, ikke dumt. Honning- og sitronmarinade, kanskje.
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Ikke kast bort god pølse på den måten! Æ blir så skræmt av dæ, du er så arg heile tida :!:
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Når jenter sinte så blir jeg helt varm i knærne :!: Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria
Lemon Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jeg hadde faktisk en kamerat som syntes sinte damer var hett.
christinahk Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jeg bestilte nytt SLR i går. Vil haaaaa, nååååå!
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Damer MÅ ha bein i nesa Helst damer som smekker til deg når man er frekk i kjeften...det er bare morsomt SLR? sinte-larve-romper Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria
CypheroN Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Helst damer som smekker til deg når man er frekk i kjeften...det er bare morsomt På lørdag ble jeg smekket av flere. Dritgøy.
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Skal kaste Vossafår på alle som går under vinduet til kåken nå :!: hihi, høres morro ut
Anbefalte innlegg