Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gah, jeg hater altibox. Noen som kan hjelpe meg fikse NAT-tull slik at Xboxen får koblet skikkelig til Xbox Live? Link til tråden min om problemet er i signaturen. Halp me ploxplx.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Natrich: Ah, den har jeg faktisk ikke lest. Er det den med bankranet?[/size]

Indeed =3

Gah, jeg hater altibox. Noen som kan hjelpe meg fikse NAT-tull slik at Xboxen får koblet skikkelig til Xbox Live? Link til tråden min om problemet er i signaturen. Halp me ploxplx.

Open Portz

Skrevet

Nå har jeg kosta hele gårsplassen, gjett om jeg har vondt i arma ...

første gang du har trent... noen gang? :p

.

Ja, selvfølgelig. Boksing hver dag er jo ikke trening det?!

nesj det er bare moro det :) rart du har vondt i arma :p

Skrevet (endret)

Jeg trenger middagshjelp.

Dette er hva jeg har til rådighet, pluss alt av vanlige tørrvarer og diverse "condiments" som grov sennep, majones etc. : tomater, nypoteter, salat, tomat, oliven, uidentifiserbart stekt kjøtt m/løk, grilla kylling, reker, tunfisk, mais, kokte grønnsaker (potet og gulrot), paprika, rødløk, øl, blekksprutsaus, skinke, ost, frossen laks, torsk, sopp og bær.

Endret av Lemon
Skrevet (endret)

Jeg trenger middagshjelp.

Dette er hva jeg har til rådighet, pluss alt av vanlige tørrvarer og diverse "condiments" som grov sennep, majones etc. : tomater, nypoteter, salat, tomat, oliven, uidentifiserbart stekt kjøtt m/løk, grilla kylling, reker, tunfisk, mais, kokte grønnsaker (potet og gulrot), paprika, rødløk, øl, blekksprutsaus, skinke, ost, frossen laks, torsk, sopp og bær.

Stekt laks med nypotet,gulrot, paprika og en god saus,cremefresh med sitronpepper eller noe der i duren.

Endret av b-real
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...