Datasmurf Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Gah ... Vil ikke til psykolog! :| Typ, par år for sent? Den "kjøpe-dvd-framfor-mat" avhengigheten din er ikke sunn hehe Noe sånt. ^^ Nei, er hovedsaklig for at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe og legene mener det er psykisk.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nei, er hovedsaklig for at jeg ikke klarer å konsentrere meg om noe og legene mener det er psykisk. Heh, samme her, så tok jeg en ADD-test og alt var helt normalt. Spekulasjoner!
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Så fint at du skal til Oslo, Petter. Det skal jeg også på fredag. Ikke sikkert enda.
WheelMan Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Så fint at du skal til Oslo, Petter. Det skal jeg også på fredag. Ikke sikkert enda. Jo. Jeg syns du kan møte Oda og meg i Drammen på fredag, og tøse i Oslo på kvelden. TRØTT. Right, Oda?
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Så fint at du skal til Oslo, Petter. Det skal jeg også på fredag. Ikke sikkert enda. Jo. Jeg syns du kan møte Oda og meg i Drammen på fredag, og tøse i Oslo på kvelden. Får se. har mye jeg må gjøre med bilen på Lørdag så blir nok en arbeidstur
Lemon Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Så fint at du skal til Oslo, Petter. Det skal jeg også på fredag. Ikke sikkert enda. Jo. Jeg syns du kan møte Oda og meg i Drammen på fredag, og tøse i Oslo på kvelden. TRØTT. Right, Oda? Enig. Ja, det er hardt å være meg. Heldigvis sa stefaren min at han kunne kjøre meg på skolen i dag, så nå skal jeg ut og lufte Dina litt i stedenfor å sitte på en klam buss en time.
Sameboe Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 (endret) Back @ school... Liker dog ikke det faktumet at jeg drømte om Eurovision i natt. Endret 26. april 2010 av Sameboe
WheelMan Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Så fint at du skal til Oslo, Petter. Det skal jeg også på fredag. Ikke sikkert enda. Jo. Jeg syns du kan møte Oda og meg i Drammen på fredag, og tøse i Oslo på kvelden. Får se. har mye jeg må gjøre med bilen på Lørdag så blir nok en arbeidstur Jeg lukter sushi i Oslo.
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 [quote name='WheelMan' date='26. april 2010 - 08:58' Jeg lukter sushi i Oslo. Vi får se, jeg blir nok på verkstedet hele Lørdagen tror jeg.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Jeg lukter sushi i Oslo. Bare ikke la det enda med spontantur til Stockholm. Det var det som skjedde sist jeg spiste sushi i Oslo.
WheelMan Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nei. Jeg har bare bil inn til Oslo, og Petter sin er ikke helt frisk tror jeg
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nei. Jeg har bare bil inn til Oslo, og Petter sin er ikke helt frisk tror jeg Joda den er frisk, men er noen småting som må fikses: Stramme brekket ( har jo vært vinter) Stille lysene Bytte 2 bremserør
WheelMan Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nei. Jeg har bare bil inn til Oslo, og Petter sin er ikke helt frisk tror jeg Joda den er frisk, men er noen småting som må fikses: Stramme brekket ( har jo vært vinter) Stille lysene Bytte 2 bremserør
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nei. Jeg har bare bil inn til Oslo, og Petter sin er ikke helt frisk tror jeg Det hindret ikke meg. Bestille flybiletter på en nettcafe, og så ta toget til Gardermoen klokka 4 om morran. Fungerte helt fint det.
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Nei. Jeg har bare bil inn til Oslo, og Petter sin er ikke helt frisk tror jeg Joda den er frisk, men er noen småting som må fikses: Stramme brekket ( har jo vært vinter) Stille lysene Bytte 2 bremserør Ingenting er galt enda, men de hadde antydning til rust så må bytte de.
Natrich Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Ingenting er galt enda, men de hadde antydning til rust så må bytte de. Caddyen vi har i hjemmet består stort sett kun av rust, du får vondt i sjelen av å se kanalene under bilen
Petter Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Kjipt, golf1 gikk fint igjennom med det lille den har av rust.
darkness| Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Huffda, WheelMan. Kan ikke være noe koselig å gå rundt og lukte som sushi
Anbefalte innlegg