Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skulle hatt en sykkel, du. :wee:

Du får si ifra, jeg har et greit forhold til de på Jobzone, så kan snakke med de om du vil.

Edit: Kos deg, Lemom!

Sykkel er en ting jeg skal invester i når feriepengene og skattepengene kommer. Er en sånn sykkelbutikk rett ved siden av der jeg bor og jeg har sett meg ut hva jeg skal ha allerede så det er på planen framover og kanskje piggdekk til sykkel i vinter så kan det bli ganske så bra :)

Det kan du gjerne gjøre hvis du vil *knipse*

Jeg har et skrap av en sykkel stående i nordnorge men den tror jeg ikke er noe å samle på i det hele tatt og iallefall ikke verdt å frakte sørover i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, nå skal jeg ta meg en powernap :new_woot:
Jeg blir bare ødelagt av powernaps. Ender bare opp som et totalvrak resten av dagen og får ikke sove om natta :(

Selger greie sykler på Biltema til 700,- nå. Prøvde en i går, hos en kamerat. :wee:
Huh, det var ikke et så dumt tilbud egentlig.

Men tviler på at jeg har råd den kommende mnd uansett :\

Skrevet

Hørtes ut som en koselig gjeng det der ja :)

Oppdaterer til Ubuntu 10.04 LTS. Ved ettertanke, før jeg begynte oppdateringen så burde jeg kanskje ha ventet til Mandagen så en kunne ha ordnet en ordentlig dualboot (for å kjøre et eneste program..yaaay!) men jeg må vel ordne egen partisjon til /home/ først..Oh well.

Skrevet

Jeg badet i sta. Helvete, det var faen meg kaldt!

Jeg prøver å få Anfall til å bade også. Men hun vil ikke. Urettferdig. Her prøver jeg å leve gjennom henne fordi jeg ikke fikk vært russ selv.
Skrevet

Bade gjør jeg ikke under 23 grader.

Jeg badet i sta. Helvete, det var faen meg kaldt!

Jeg prøver å få Anfall til å bade også. Men hun vil ikke. Urettferdig. Her prøver jeg å leve gjennom henne fordi jeg ikke fikk vært russ selv.

Kjenner til det. Driver å henger meg på russen til tider jeg også og er med på litt morro.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...