Schnell Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 åja greitt eg gjer meg, eg blandar k og c av og til eg fattar ikkje forskjelen på dei
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 underpants: nei eg har ikkje det programmet ein gong!!! dene dritdataen har ingenting innpå seg!!!
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Innrømmelse er første skritt på veien. Bra Schnell! underpants: nei eg har ikkje det programmet ein gong!!! dene dritdataen har ingenting innpå seg!!! Notepad/Wordpad? Endret 8. februar 2008 av SpecialForce
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Takk, SpecialForce og danielzu Endret 8. februar 2008 av Schnell
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 underpants: nei eg har ikkje det programmet ein gong!!! dene dritdataen har ingenting innpå seg!!! Ikkje Notepad ein gong?
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 underpants: kva er det?? årrh eg er jævli svolten men det er berre dritmat her!! og eg gidd ikje gåog kjøpe noke
b-real Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 underpants: nei eg har ikkje det programmet ein gong!!! dene dritdataen har ingenting innpå seg!!! http://www.google.com/url?sa=t&ct=res&...aIJcMPuSidsKTDQ
aleksanderro Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 http://www.aftenposten.no/quiz/article2244526.ece Hvor raskt leser folket? Jeg leste 103 ord i minuttet, ble faktisk litt overrasket at det var så mange. Hadde 93% riktig på de svare tingene.
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 underpants: nei eg har ikkje det programmet ein gong!!! dene dritdataen har ingenting innpå seg!!! http://www.google.com/url?sa=t&ct=res&...aIJcMPuSidsKTDQ eg prøvde og laste det ned ein ogng i tida, men fekk det ikje til
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Takk, SpecialForce og danielzu De Nada
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Skaff deg msnen til en fyr og bare spam han med banneord.
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Batnobbit: eg held faktsik på og plagar mangen i klasen på msn no jævli morosamt eg dauer snart av latter dei v ert så jævli forbanna
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Kibs logger seg på og alles blikk vender seg mot det nye navnet på brukerlisten. "Hva kommer hun til å skrive?". De kan ikke vente. Dette er høydepunktet. Dette er det de har ventet på i hele kveld. De har revet seg selv i håret og lurt hvor det ble av henne. "Hvor er hun? Hun burde vært her nå!" Men nei.. Folk har blitt skuffet. Igjen og igjen. Helt til... NÅ! NÅ er hun her! Klar til å....... få null oppmerksomhet og snart gå og spise kebabpizza. Heia alle sammen.
SpecialForce Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei og hopp Kibs X2 Danielzu Endret 8. februar 2008 av SpecialForce
b-real Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 eg prøvde og laste det ned ein ogng i tida, men fekk det ikje til Hvordan kan du ikke få det til liksom? Sitter du på en brukerkonto på pc'en din uten administratorrettigheter?
Schnell Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 eg prøvde og laste det ned ein ogng i tida, men fekk det ikje til Hvordan kan du ikke få det til liksom? Sitter du på en brukerkonto på PC-en din uten administratorrettigheter? ehhh kva betyr det? anar ikkje
Kibs Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei og hopp Kibs X2 Danielzu La meg gjette. Du leste ikke innlegget mitt. Heia nordlendingen!!!! *nestenvoldta* Endret 8. februar 2008 av Kibs
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Kibs logger seg på og alles blikk vender seg mot det nye navnet på brukerlisten. "Hva kommer hun til å skrive?". De kan ikke vente. Dette er høydepunktet. Dette er det de har ventet på i hele kveld. De har revet seg selv i håret og lurt hvor det ble av henne. "Hvor er hun? Hun burde vært her nå!" Men nei.. Folk har blitt skuffet. Igjen og igjen. Helt til... NÅ! NÅ er hun her! Klar til å....... få null oppmerksomhet og snart gå og spise kebabpizza. Heia alle sammen. Bææææ?
Anbefalte innlegg