Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker bare på Ovnsrør (bikkjen til de åtte ungene) når folk sier sotrør, jeg.

Jeg trodde alltid det faktisk var et ovnsrør da jeg var liten. Jeg skjønte jo at det var et kjæledyr, men klarte likevel ikke slippe illusjonen min.

Skrevet (endret)

Jeg skal legge meg. Begynner å føle meg som pensjonist. Legge seg kl 21:30, opp kl 04:30. Huff. Snart begynner jeg vel å spørre alle jeg kjenner om været også.

Endret av Bytex
Skrevet

Jeg skal legge meg. Begynner å føle meg som pensjonist. Legge seg kl 21:30, opp kl 04:30. Huff. Snart begynner jeg vel å spørre alle jeg kjenner om været også.

Uff, en slik døgnrytme er ubehaglig. :(

Skrevet

Luffy viser til å enten ikke ha truffet puberteten eller være homofil i og med at han havner på en øy med bare damer på og visstnok verdens fineste dame er på, men neida, han skal redde Ace :tease:

Skrevet

Luffy viser til å enten ikke ha truffet puberteten eller være homofil i og med at han havner på en øy med bare damer på og visstnok verdens fineste dame er på, men neida, han skal redde Ace :tease:

Om jeg får nei på dette spørsmålet gidder jeg iaffal ikke sette på igjen:

Har Nami flasha tits?

Skrevet (endret)

Om jeg får nei på dette spørsmålet gidder jeg iaffal ikke sette på igjen:

Har Nami flasha tits?

Vi har fått sett rompa til nami og så nærme som vi får sett titsa til Boa Hancock som er verdens fineste. Serien har vokst veldig på nakenhet og vold i det siste. Hva var det siste som skjedde når du så?

Endret av Aleksmy!
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...