Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får igjen 8149kr på skatten! JIPPI!

Gratulere.

Regner med jeg går i 0 ettersom jeg har hatt tabell trekk hele fjor året.

Takk! jeg ba jobben trekke 30% i stede for 18%. Så fortjener å få igjen litt synes jeg(:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en bra dag det var i dag. Daten som jeg hadde på fredag gikk visst bra. Pia spurte om vi skulle treffes nå til helga å :)

Tror jeg må innvitere ho med hjem for en film eller no siden jeg er ganske slant på penge fronten akkurat nå.

Ting begynner visst å ordne seg selv for meg :w00t:

Skrevet

For en bra dag det var i dag. Daten som jeg hadde på fredag gikk visst bra. Pia spurte om vi skulle treffes nå til helga å :)

Tror jeg må innvitere ho med hjem for en film eller no siden jeg er ganske slant på penge fronten akkurat nå.

Ting begynner visst å ordne seg selv for meg :w00t:

Gratulerer så meget :)

Hold oss oppdatert du :p

Hvor får jeg vite det? Kommer det i posten?

Les linken ovenfor som jeg postet...

Skrevet

Tenkte nu mitt ettersom jeg ikke hørte noe fra ho i helga.

Ville ikke virke masete så jeg lot være å kontakte ho.

Jaja får se om det blir noe ut av dette.

Skrevet

Heihei,

Gidder ikke å lage ny tråd siden det sikkert er noen her som kan svare. Noen som vet om det går an å gå i en butikk som har post og komme med 500 kroner og si at de skal sette det inn på en konto, med at jeg har kontonummeret? Altså ikke min konto, men en kompis.

Skrevet

11 343,- her. :wee: Også jeg som var redd for baksmell a gitt.

jeg var sikker på at jeg kom til å gå ca opp i opp eller få baksmell, men neida(:

Skrevet

11 343,- her. :wee: Også jeg som var redd for baksmell a gitt.

Ikke dumt, ikke dumt.

Jeg vet hva jeg skal bruke noe av pengene på iallefall og det skal bli jævlig godt når det kommer for å si det slik.

Gjøre nytt forsøk på Avatar og gumle peppes potetgull og dip til kvelds mat :love:
Kanskje greit å ha noe å knaske på ja hvis du sovnet første gangen :p

Skrevet

Jeg husker aldri det her, men "Foreløpig beregnet skatt til gode" er penger jeg eventuelt får tilbake? Det står at arbeidsgiver har trukket nesten 6k mer enn "Foreløpig beregnet skatt og avgift etter skattefradrag", så da må "foreløpig beregnet skatt til gode" være hva jeg skal få tilbakebetalt? Eller tuller jeg helt nå?

Skrevet

Jeg husker aldri det her, men "Foreløpig beregnet skatt til gode" er penger jeg eventuelt får tilbake? Det står at arbeidsgiver har trukket nesten 6k mer enn "Foreløpig beregnet skatt og avgift etter skattefradrag", så da må "foreløpig beregnet skatt til gode" være hva jeg skal få tilbakebetalt? Eller tuller jeg helt nå?

Stemmer nok det ja men det er med mindre du har endringer du vil ha gjort selv eller skatteetaten selv finner ut at det trengs om å gjøres endringer.

http://www.youtube.com/watch?v=5ZUw78FXpG4

Så fantastisk nydelig.

Skrevet

Stemmer nok det ja men det er med mindre du har endringer du vil ha gjort selv eller skatteetaten selv finner ut at det trengs om å gjøres endringer.

Såvidt jeg veit er det ingenting å endre, så vi får satse på at skatteetaten mener det samme. Alltid kos å få noen tusenlapper i hånda uten å ha jobbet noe ekstra for de.

Skrevet

Jeg veit jeg har sagt at jeg skal holde meg unna denne lapskaustråden som består av aids, downs og fire hyggelige personer, men i kveld gjør jeg et unntak.

"Foreløpig beregnet skatt til gode (uten renter) 10 039" :'D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...