Wiciwato Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Aldri helt fått med meg hva dere babler om når dere baler i vei om reklame. Jeg ser aldri noe reklame her. oO Øverst på siden f.eks. Akkurat nå er det en reklame for 3 bøker og karaffel + 2 glass GRATIS på Tanum. Eller noe. AdThwart takes it all!
TheKims Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Har kun sett reklame visst jeg ikke er logget inn. Håper det holder seg slik.
Licht Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Aha, well. Jeg tror ikke typen min ville blitt særlig fornøyd om jeg skulle honglat lita med en annen dude. Men jenter går greit? Så lenge det er klarert på forhånd, så.
Wiciwato Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Aha, well. Jeg tror ikke typen min ville blitt særlig fornøyd om jeg skulle honglat lita med en annen dude. Men jenter går greit? Så lenge det er klarert på forhånd, så. Å? Fortell
MrLuni Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Linni Meister som skal gå birkebeiner: - "Jeg velger å droppe all trening, den kommer bare til å gjøre meg stiv og støl. Det er bedre å stille frisk og opplagt på startstreken på Rena, sier Meister."
Eplefe Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Han synes det er greit at jeg kliner med andre jenter. Stort verre enn det er det vel ikke. + = <3
Wiciwato Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Å? Fortell Det var det jeg nettopp gjorde. Ja, det er jo det jeg sier.
Mikkel™ Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Linni Meister som skal gå birkebeiner: - "Jeg velger å droppe all trening, den kommer bare til å gjøre meg stiv og støl. Det er bedre å stille frisk og opplagt på startstreken på Rena, sier Meister." Jeg skal velge 2 dager treningsfri før 44 kilometern for å unngå å være støl. Men Meister ? Kan tørke seg i rævva med den påstanden der. GOGO 9 mila uten trening!
Wiciwato Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Linni Meister som skal gå birkebeiner: - "Jeg velger å droppe all trening, den kommer bare til å gjøre meg stiv og støl. Det er bedre å stille frisk og opplagt på startstreken på Rena, sier Meister." Jeg skal velge 2 dager treningsfri før 44 kilometern for å unngå å være støl. Men Meister ? Kan tørke seg i rævva med den påstanden der. GOGO 9 mila uten trening! Haha, det er det mest fornuftige og teite jeg har hørt på lenge! Jeg heier på deg, Linni!
Latias Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Serr? Link. If you got Google Chrome Nettlesere har jeg nok av (Firefox, Chrome, IE, Safari, Opera, etc.), men finnes det ingen for Firefox?
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 JEG VIL HA LAPPEN NÅÅÅÅÅÅÅ !!!!! Serr har ventet omtrent hele livet på først kommende september, kommer til å bli den beste dagen i mitt liv
Romis Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Noen som vet hvem denne karen er? Han har spillt i både Chuck og Dexter som jeg vet om.
Latias Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 JEG VIL HA LAPPEN NÅÅÅÅÅÅÅ !!!!! Serr har ventet omtrent hele livet på først kommende september, kommer til å bli den beste dagen i mitt liv Faen, da blir det livsfarlig å gå på fortauet.
Wiciwato Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Serr? Link. If you got Google Chrome Nettlesere har jeg nok av (Firefox, Chrome, IE, Safari, Opera, etc.), men finnes det ingen for Firefox? Her,
Eplefe Skrevet 18. mars 2010 Skrevet 18. mars 2010 Serr? Link. If you got Google Chrome Nettlesere har jeg nok av (Firefox, Chrome, IE, Safari, Opera, etc.), men finnes det ingen for Firefox? AdBlock Plus.
Anbefalte innlegg