Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Min er utsøkt.

Not very safe for work:

post-108848-1268861602,008_thumb.jpgpost-108848-1268861559,7931_thumb.jpg

Keep up the good work. :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så de to første episodene av Chuck. Herregud så kjedelig greier. Orker ikke å se flere episoder av det tullet der. :roll:

Du burde prøve Dexter. Hørt at det er en bra serie, men har ikke sett den før. ;)

Skrevet

Så de to første episodene av Chuck. Herregud så kjedelig greier. Orker ikke å se flere episoder av det tullet der. :roll:

Du burde prøve Dexter. Hørt at det er en bra serie, men har ikke sett den før. ;)

You be trollin'

Skrevet

Even, smaken er som baken.

Dude, Ida er awesome - det er rett og slett ikke noe å diskutere, teitingen.

Har jeg sagt noe om Ida? Nei, kun om hu Siv eller hva hu het, og at hu ikke var min type chickz0r.

For den saks skyld liker jeg chicks som Becca også.

Skrevet

You be trollin'

Jeg er ikke troll. De finnes bare i skogen! :cry:

Skrevet

You be trollin'

Jeg er ikke troll. De finnes bare i skogen! :cry:

Ånei, det stemmer. Dumme meg ..

Skrevet

Even, smaken er som baken.

Dude, Ida er awesome - det er rett og slett ikke noe å diskutere, teitingen.

Har jeg sagt noe om Ida? Nei, kun om hu Siv eller hva hu het, og at hu ikke var min type chickz0r.

For den saks skyld liker jeg chicks som Becca også.

Jeg snakka om boobsa til Ida, siden det var Ida du prata om i den posten, teiteSjur. :p

Becca er jo også awesome, dessuten har Becca en helt nydelig stemme og prater en deilig form for bergensk. Ikke sånn stygg bergensk.

Skrevet (endret)

Chuck er... underhaldane. og morsomt. til tider.

Hva med uutholdene, kjedelig, uinteressant?

Likte ikke de to første episodene i det hele tatt.

Endret av Romis
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Sånn, da var ny telefon kjøpt og betalt, endte opp med en HTC Legend og nytt abb. med fri datatrafikk.

Jeg gleder meg, mye :wee:

Skrevet

En jente på Nettby spurte om vi skulle møtes til helgen, hu er drit søt å greier, men jeg er litt sjenert. Kjenner jeg fikk nerver nå.

Hva pokkern skal jeg gjøre? jeg har aldri vært på edruelig date før.

Skrevet

En jente på Nettby spurte om vi skulle møtes til helgen, hu er drit søt å greier, men jeg er litt sjenert. Kjenner jeg fikk nerver nå.

Hun bor i området ditt? Er du i det hele tatt sikker på at du ikke blir lurt?

Skrevet

Hopp i det med begge beina og håp at du lander sånn nogenlunde greit.
Skrevet

Ho bor 8 min unna meg. Vin kan jeg ikke røre, har lovt meg selv å være edru ihvertfall 6mnd fremover. Har sikkert festet nokk for resten av mitt liv.

Får bare hoppe i det som lars sier. Går som regel greit når praten først har kommet i gang. Sliter litt med å finne samtale emner med en jeg aldri har møtt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...