Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Min er utsøkt. Not very safe for work: Keep up the good work.
Romis Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Så de to første episodene av Chuck. Herregud så kjedelig greier. Orker ikke å se flere episoder av det tullet der.
NikkaYoichi Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Min er utsøkt. Not very safe for work: Hvis du ordner én time, med en av de der, så skal du få venstrehånda mi.
Latias Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Så de to første episodene av Chuck. Herregud så kjedelig greier. Orker ikke å se flere episoder av det tullet der. Du burde prøve Dexter. Hørt at det er en bra serie, men har ikke sett den før.
Romis Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Så de to første episodene av Chuck. Herregud så kjedelig greier. Orker ikke å se flere episoder av det tullet der. Du burde prøve Dexter. Hørt at det er en bra serie, men har ikke sett den før. You be trollin'
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Even, smaken er som baken. Dude, Ida er awesome - det er rett og slett ikke noe å diskutere, teitingen. Har jeg sagt noe om Ida? Nei, kun om hu Siv eller hva hu het, og at hu ikke var min type chickz0r. For den saks skyld liker jeg chicks som Becca også.
Latias Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Så de to første episodene av Chuck. Herregud så kjedelig greier. Orker ikke å se flere episoder av det tullet der. Du burde prøve Dexter. Hørt at det er en bra serie, men har ikke sett den før. You be trollin' Jeg er ikke troll. De finnes bare i skogen!
Romis Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Så de to første episodene av Chuck. Herregud så kjedelig greier. Orker ikke å se flere episoder av det tullet der. Du burde prøve Dexter. Hørt at det er en bra serie, men har ikke sett den før. You be trollin' Jeg er ikke troll. De finnes bare i skogen! Ånei, det stemmer. Dumme meg ..
NikkaYoichi Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Even, smaken er som baken. Dude, Ida er awesome - det er rett og slett ikke noe å diskutere, teitingen. Har jeg sagt noe om Ida? Nei, kun om hu Siv eller hva hu het, og at hu ikke var min type chickz0r. For den saks skyld liker jeg chicks som Becca også. Jeg snakka om boobsa til Ida, siden det var Ida du prata om i den posten, teiteSjur. Becca er jo også awesome, dessuten har Becca en helt nydelig stemme og prater en deilig form for bergensk. Ikke sånn stygg bergensk.
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ah. Da ble alt mye klarere. Men yeah. Hu har det. Det gjelder i og for seg for alle Ida-er så vidt meg bekjent.
Romis Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Chuck er... underhaldane. og morsomt. til tider. Hva med uutholdene, kjedelig, uinteressant? Likte ikke de to første episodene i det hele tatt. Endret 17. mars 2010 av Romis
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Sånn, da var ny telefon kjøpt og betalt, endte opp med en HTC Legend og nytt abb. med fri datatrafikk. Jeg gleder meg, mye
TheKims Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 En jente på Nettby spurte om vi skulle møtes til helgen, hu er drit søt å greier, men jeg er litt sjenert. Kjenner jeg fikk nerver nå. Hva pokkern skal jeg gjøre? jeg har aldri vært på edruelig date før.
Romis Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 En jente på Nettby spurte om vi skulle møtes til helgen, hu er drit søt å greier, men jeg er litt sjenert. Kjenner jeg fikk nerver nå. Hva pokkern skal jeg gjøre? jeg har aldri vært på edruelig date før. Hun bor i området ditt? Er du i det hele tatt sikker på at du ikke blir lurt?
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Da har jeg vært våken i 34,5 timer. Nå skal jeg sove! =D Jeg er for gammel til å døgne. =p Kim, ta et glass vin før du møter henne. Alt blir bedre da.
L4r5 Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hva pokkern skal jeg gjøre? jeg har aldri vært på edruelig date før. Hopp i det med begge beina og håp at du lander sånn nogenlunde greit.
TheKims Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ho bor 8 min unna meg. Vin kan jeg ikke røre, har lovt meg selv å være edru ihvertfall 6mnd fremover. Har sikkert festet nokk for resten av mitt liv. Får bare hoppe i det som lars sier. Går som regel greit når praten først har kommet i gang. Sliter litt med å finne samtale emner med en jeg aldri har møtt.
Anbefalte innlegg