Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med meg og eldre alenemødre? Hvorfor er det de som prøver å sjekke meg opp hver bidige gang? Og hvorfor kan ingen av dem være pene, eller i det minste bare chubby.

Skrevet

Er det noen her inne som kan animasjon? Altså sånn real shit, som Up og Wall-e, men selvfølgelig ikke like bra? WHaazzap right like?

Noe alla dette? Round 6

Tja, jeg vet ikke jeg. Hvis du søker på short animation på youtube finner du hva jeg mener.

Skrevet

Ah, du tenker på Octapodi og slikt? :)

Ja, f.eks. Kan du noe om dette?

Vi hadde besøk på VGS i høst av noen 3D folk og slikt, men jeg vet ikke hvordan jeg lager det, dog, jeg lærer meg 3D modeling nå :)

Hvordan det?

Skrevet

Likte stemmen, men det var omtrent det. Utseendet var ikke helt meg. Kan vel ikke kalle a stygg, bare helt ok. For oransj.

Hva i all verden er den videoen for uansett?

Skrevet

Sjur, hu der er det som kalles for en Ola Nordmann. Hu er ikke stygg, hu er akkurat perfekt. Skal vi slåss om kvinnfolket Kim?

Er ikke hu mer en Kari Nordmann? Uansett, Kari burde være blond, lysere i huden, blå øyne og budeie, spør du meg. Et fermt kvinnfolk med litt tak og som vet å verdsette god mat og en god tur og hardt arbeid! :D

Uansett, jeg lurer på om jeg skal drepe noen i kveld. Spiller jo så mye skytespill og mmorpg-er at det hadde vært morsomt å bare kverke noen. Så får jeg mine 15 sekunders berømmelse og så kan VG lage en tåpelig sak på meg også, og få innspill fra en rablende gal professor.

Og forhåpentligvis vil Becca-fe dele opp den artikkelen også, gjøre det hele til ikke fullt så "ahmagawd, oppgitt, *facepalm*"-lesing, men mer enjoyable.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...