Wiciwato Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Er det noen her inne som kan animasjon? Altså sånn real shit, som Up og Wall-e, men selvfølgelig ikke like bra? WHaazzap right like?
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Sikkert Shikaru. Kan ikke se for meg hvem andre.
Natrich Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Er det noen her inne som kan animasjon? Altså sånn real shit, som Up og Wall-e, men selvfølgelig ikke like bra? WHaazzap right like? Noe alla dette? Round 6
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Hva er det med meg og eldre alenemødre? Hvorfor er det de som prøver å sjekke meg opp hver bidige gang? Og hvorfor kan ingen av dem være pene, eller i det minste bare chubby.
NikkaYoichi Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Gonzo Imperial Porter og morrpølse er god kveldskos.
b-real Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Dette her er kveldskos: Xploding Plastix – A Rogue Friend Is A Wild Beast
Wiciwato Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Er det noen her inne som kan animasjon? Altså sånn real shit, som Up og Wall-e, men selvfølgelig ikke like bra? WHaazzap right like? Noe alla dette? Round 6 Tja, jeg vet ikke jeg. Hvis du søker på short animation på youtube finner du hva jeg mener.
After Dark Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Vet dere at nå fra Mars 2010 kommer det eller har alt kommet en ny tjenste i Tjøme i Vestfold: http://www.spankingservice.eu/norsk.htm
Wiciwato Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ah, du tenker på Octapodi og slikt? Ja, f.eks. Kan du noe om dette?
Natrich Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Ah, du tenker på Octapodi og slikt? Ja, f.eks. Kan du noe om dette? Vi hadde besøk på VGS i høst av noen 3D folk og slikt, men jeg vet ikke hvordan jeg lager det, dog, jeg lærer meg 3D modeling nå Hvordan det?
TheKims Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 I think i`m in luve http://www.youtube.com/watch?v=vrEtBSvfu_4 Herregud for et søtt ansikt ho har, i tillegg den mest behagelige stemmen jeg har hørt noen gang.
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Likte stemmen, men det var omtrent det. Utseendet var ikke helt meg. Kan vel ikke kalle a stygg, bare helt ok. For oransj. Hva i all verden er den videoen for uansett?
Mikkel™ Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Sjur, hu der er det som kalles for en Ola Nordmann. Hu er ikke stygg, hu er akkurat perfekt. Skal vi slåss om kvinnfolket Kim?
NikkaYoichi Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 I think i`m in luve http://www.youtube.com/watch?v=vrEtBSvfu_4 Herregud for et søtt ansikt ho har, i tillegg den mest behagelige stemmen jeg har hørt noen gang. Det samme tenkte jeg da jeg leste om henne i avisa for lenge siden. Jeg bare: "Ya hawt bitch, Id hit you!"
Datasmurf Skrevet 17. mars 2010 Skrevet 17. mars 2010 Sjur, hu der er det som kalles for en Ola Nordmann. Hu er ikke stygg, hu er akkurat perfekt. Skal vi slåss om kvinnfolket Kim? Er ikke hu mer en Kari Nordmann? Uansett, Kari burde være blond, lysere i huden, blå øyne og budeie, spør du meg. Et fermt kvinnfolk med litt tak og som vet å verdsette god mat og en god tur og hardt arbeid! Uansett, jeg lurer på om jeg skal drepe noen i kveld. Spiller jo så mye skytespill og mmorpg-er at det hadde vært morsomt å bare kverke noen. Så får jeg mine 15 sekunders berømmelse og så kan VG lage en tåpelig sak på meg også, og få innspill fra en rablende gal professor. Og forhåpentligvis vil Becca-fe dele opp den artikkelen også, gjøre det hele til ikke fullt så "ahmagawd, oppgitt, *facepalm*"-lesing, men mer enjoyable.
Anbefalte innlegg