Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen jeg hadde rar drøm i natt.

Jeg drømte at muttern og fattern hadde gjeld på 200 000 som skulle betales på dagen, og siden vi ikke hadde så mye penger så bestemte de seg for at vi skulle henge oss på et tog (på utsiden altså), og vi skulle ikke slippe toget før vi hadde fått pengene vi trengte fra lokmotiv føreren. o.o. Vi ble alle tatt av politiet på neste stasjon og jeg reagerte på at politimannen som holdt med var så jævlig liten og spinkel, osv osv. Det ble bare rarere og rarere ved at jeg mistet lappen i 2 uker eller no o.l. Rare greier :ermm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen jeg hadde rar drøm i natt.

Jeg drømte at muttern og fattern hadde gjeld på 200 000 som skulle betales på dagen, og siden vi ikke hadde så mye penger så bestemte de seg for at vi skulle henge oss på et tog (på utsiden altså), og vi skulle ikke slippe toget før vi hadde fått pengene vi trengte fra lokmotiv føreren. o.o. Vi ble alle tatt av politiet på neste stasjon og jeg reagerte på at politimannen som holdt med var så jævlig liten og spinkel, osv osv. Det ble bare rarere og rarere ved at jeg mistet lappen i 2 uker eller no o.l. Rare greier :ermm:

Ritalin er en fin ting

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Det der var en rar drøm.. :p

Hva skjer?

Skrevet (endret)

Ritalin er en fin ting

Jepp, har dogi kke brukt det siden jeg gikk over på Konserta.

Ellers skjer det ikke mye her, fattern skal lære meg nettbank etterhvert, så skal jeg spille på nye keyboardet mitt.

Endret av Perrern
Skrevet

Da har jeg vært flink og klart å stå opp til fornuftig tid i stede for å legge meg igjen og sove videre til en total fubar døgnrytme.

Dagens gjøremål? Måke litt snø tydeligvis og se en film senere i kveld I guess.

Skrevet

Er vel sol her også men den varmer nok ikke så mye som den burde gjøre, dog at du ikke har snø er da ikke så veldig overraskende egentlig you lucky fuck :p

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Da har jeg satt meg et mål! :D

Innen neste vinter skal jeg ha tjent nok til å kjøpe en Polaris IQ 600RR + ha litt extra med penger igjen etter kjøpet!! :)

Er 15 år. :p

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Hmm. Tom for kjølepasta. Frister ikke å putte smør i PCen heller... Curses!

Smeltet ost har jeg hørt tåler mer varme??

Skrevet

Innkalt til tjeneste, i det vi skal om bord i en sånn funky båt-kasse-sak, sniker Kai Viggo og jeg oss ut for å drikke vann, KV drar tilbake, jeg rømmer det hele. Vel vitende om at jeg er stridsudyktig, så det har sikkert ikke noe å si.

Vandrer rundt på Orkanger med clvn og Nyhus, de skryter av å begge ha tatt lappen og kjøpt seg fete biler, og så viser de at de har kjøpt meg noe også. Trykker på en knapp og opp kommer det et sete og to vinger, det hele ligner litt på en pod racer, bare uten motor eller noe som helst. Jeg setter meg ned, tar et godt tak i hver vinge, det hele virker som det er laget av et eller annet lett og sterkt materiale, og vips så flyr jeg. Hele veien hjem fra HOB til huset i Sommerfjøsekra. Årstiden skifter fra sommer til vinter mens jeg flyr oppover bakken og jeg kjører gjennom en helvetes snestorm, som gjør at jeg til slutt må kræsjlande ved siden av naboen. Vingene er fantastisk lette å styre andre veier, samt bære, og det virker som om de krymper når jeg går bort fra de. clvn og Nyhus dukker opp igjen og gliser fra øre til øre og vi pakker sammen og går inn.

Jeg er elev i en klasse hvor alle har ting som er mer enn det de ser ut som. Hovedsaklig skrivebøker og penal og slikt som kan forvandles til våpen og kjøretøy.

Noe random WoW. Hver gang jeg logger på, blir jeg ganket, så jeg logger av.

Alt i alt er vann ganske relatert i drømmen og jeg drikker hele tiden vann. Masse vann. Isvann.

Og da jeg våknet, trodde jeg at klokken var rundt ett midt på natten neste natt. Ja ja.

Ah, fylledrømmer :love:

Skrevet

Hmm. Tom for kjølepasta. Frister ikke å putte smør i PCen heller... Curses!

Smeltet ost har jeg hørt tåler mer varme??

Smør er nok det som funker best. Men CPU overlever uten kjølepasta et par dager, hvis du ikke skal overklokke noe veldig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...