Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Holy Grail skulle smakt så mye bedre enn det gjorde. :/ Akkurat som Riptide. Når et øl lover meg smaken av kaffe og sigaretter, forventer jeg det, ikke noe som smaker som lukten av gammelt, utømt utedo og lik klare til disseksjon. Eww.
After Dark Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Bah, jeg kjeder meg! har lyst på godt øl!!! Sitter her med en guinness.
Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Jeg vil også ha penger til øl. Vel, Guinness. Helst fra fat.
Shikaru Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 jeg har lyst på pizza kanskje jeg skal lage en seinere i dag? må handle middag uansett.
Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 American pan pizza hadde vært awesome nå. Med ost i skorpa! Noe som hadde vært mer awesome, hadde vært om dama jeg skal prate med om bolig til sommeren hadde kommet tilbake fra møtet. Tarden som er der nå, er nettopp det. Tard. Vel. Litt i alle fall. Nytter ikke prate med ham om det iaf.
After Dark Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Foresten er det pizza og ikke en pizzapai slik det ble hevdet her for noen dager siden: Pizza er en svært populær matrett i USA. Bildet viser en Chicago-style pizza, som skiller seg fra New York-style ved den tykke bunnen, og de svært store mengdene kjøtt og ost. Den må i motsetning til andre pizzaer spises med kniv og gaffel.
Shikaru Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 spørs om jeg gidder å lage deigen sjøl, å ikke bare kjøper en sånn man ruller ut. men fortsatt plass til masse godsaker på
MrLeftfield Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 DNFK blir overfalt av drankere. Pell dere til DNFP. Er dette et dårlig tidspunkt å fortelle at jeg kjøpte øl etter skolen i dag? Guinness og Monty python's holy grail Ale. Det der kan IKKE gå galt
After Dark Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Den pizzaen så ekkel ut. Tykkelsen du tenker på? Går jo ann å ha mange andre ting oppå den da så toppen trenger ikke ha noe å si.
Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Foresten er det pizza og ikke en pizzapai slik det ble hevdet her for noen dager siden: Pizza er en svært populær matrett i USA. Bildet viser en Chicago-style pizza, som skiller seg fra New York-style ved den tykke bunnen, og de svært store mengdene kjøtt og ost. Den må i motsetning til andre pizzaer spises med kniv og gaffel. Omnom! Gief!
After Dark Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 spørs om jeg gidder å lage deigen sjøl, å ikke bare kjøper en sånn man ruller ut. men fortsatt plass til masse godsaker på Aldri aldri giddet å lage en så enorm pizza selv. Men skal definitivt til USA en gang og da står bla. Chicago på listen så da må jeg jo prøve en Chicago-style når jeg først er der.
Datasmurf Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Jeg har prøvd chicago-style noen ganger. Hovedsaklig i USA. I Vegas om jeg ikke husker helt feil. Samt at jeg innbiller meg at Pizza Hut hadde chicago-style da de holdt til i Trondhjem for mange herrens år siden.
Shikaru Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 gjør ikkeno om pizzaen ikke ser så fin ut, bare den smaker digg!
Anbefalte innlegg