Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen. :)

Sovet til nå. :p

Du var oppe tidliggere i dag, så da går det ikke å si god morgen og at man har sovet helt til nå.

Skrevet

Hvordan i allverden har du tenkt til og få plass til pc og spill og tv i en kiste sjur ?

Hvem har sagt noe om ei kiste?

Jeg skal mumifiseres og gravlegges i et underjordisk mausoleum, komplett med feller og fallemmer, så de som går inn, ikke kommer ut igjen.

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

God morgen. :)

Sovet til nå. :p

Du var oppe tidliggere i dag, så da går det ikke å si god morgen og at man har sovet helt til nå.

Men jeg la meg igjen! Så nå er det morgen i mitt hode. :)

Skrevet
Jeg ler så jeg gråter av dette. :ermm:

Det er ikke rart. Tazte Priv er det beste de har gjort. Har hørt igjennom alt flere ganger.

Nå svarer jeg på en virkelig virkelig gammel post, men jeg håper ingen dreper meg.

Er det noen som har episodene av tazte priv, eller som vet hvor de er tilgjenglige?

Håper noen kan hjelpe meg :)

Skrevet

Hvordan i allverden har du tenkt til og få plass til pc og spill og tv i en kiste sjur ?

Jeg skal mumifiseres og gravlegges i et underjordisk mausoleum, komplett med feller og fallemmer, så de som går inn, ikke kommer ut igjen.

Godt å se at det ikke er bare meg. Evnt. så skal jeg skytes opp i verdensrommet. :D

Skrevet

Da har jeg kjøpt MW2 igjen, etter ban :new_woot:

Så du kan jukse mer?

Hahah!

Jeg har ikke juksa, det var null gravity, alle elska det og jeg fikk 20+ nye steam venner..

Skrevet

Da har jeg kjøpt MW2 igjen, etter ban :new_woot:

Så du kan jukse mer?

Hahah!

Jeg har ikke juksa, det var null gravity, alle elska det og jeg fikk 20+ nye steam venner..

Er vel juks allikevel da...?

Skrevet

Yay jeg har omgangssyke virus sa legevakta..satan så ekkelt.

Æsj fysjameg'en! :whistle:

Neida.. Ekkelt er vel kanskje ikke det første jeg tenker på når jeg er sjuk

Skrevet

når fikk du for deg at du skulle det?

Mange år siden.

Godt å se at det ikke er bare meg. Evnt. så skal jeg skytes opp i verdensrommet. :D

Opprinnelig plan var å kremeres og få asken spredd utover Stavanger by, men det var visst mindre lovlig, så jeg går for å lage underjordisk mausoleum i bakhagen til huset jeg har tenkt å bo inn i.

Jeg har lagt store planer om akkurat det der, og over mausoleumet, skal det være torturkammer, playboy-lounge over det igjen, og på toppen skal jeg ha et bomberom.

Jeg har store planer om å grave meg LANGT ned i bakken.

Skrevet

Jeg kjeder meg. Noen som har forslag til hva jeg kan bedrive tiden med? Jeg orker ingenting for tiden, jeg er bare slapp og utslitt når jeg kommer meg hjem fra jobb. Alt jeg egentlig orker å gjøre er å dytte i meg middagen for så å sitte apatisk foran skjermen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...