After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Har prøvd wokpizza, men takk for tipset. Hvor selger de sånt? Eh, overalt! Det er da blitt veldig kjent. Bestill neste gang du er sulten, en eller annen pizzasjappe i nærheten. Kun hos dem som har spesialisert seg på pizza? Der er jeg ganske skjelden så da kan det bli et problem. Men på det bilde så den jo ut som den var for stor for talerknen. Er det den vanlige serveringsmetoden? This conversation draws the attention of Jarmo Er det galt å snakke om mat og slenge ut noen bilder om det også nå? Nøyaktig hva er problemet?
Natrich Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Glimti: Problemet er at du gjentar poster med samme bilder, også kjent som spam. Retningslinjene for forumet gjelder også DNFK.
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Nøyaktig hvor mange tråder har akkurat de samme bildene? Og akkurat regler for forumkafeen har vært et diskutert tema i det siste som det alt finnes en tråd om. Vi kan ta det der. Hiv inn noen bilder av noe digg du og da. Okei siden du spurte så pent Det der så ikke fullt så godt ut. Skal ha biff i kveld. Snart på tide å sette over potetene.
erlendo89 Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Noen som har en spotify inv til meg? Jeg har. Kan få på pm
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg ble litt småkåt av biffbildene. Satan som jeg vil ha biff.
Datasmurf Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Lillesøster? Min minste er sånn, sprer drama og faen rundt seg hver gang familien er samlet, samt ellers. Jeg er ikke så glad i å komme hjem lenger, og nekter plent å dra på ferie / reise med hele gjengen. Sa du ikke tideligere at hun er god innerst inne da? Jeg sa jeg er glad i henne innerst inne, men det er ikke lett når hun forpester verden rundt seg med edder og galle. Vel, hjemmet i alle fall.
Natrich Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Beklager Lutz Glimti: Du har 3-4 innlegg med mer eller mindre identiske bilder. Så vidt jeg husker så er admins eninge med at forumetsregler gjelder for DNFK, med noen særskilte untak.
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Gidder ikke å diskutere regler her ettersom det finnes andre tråder for det. vet ikke om det blir noen endringer her snart. Har en anelse om det. Men ikke tro at det er unikt å poste flere bilder av den samme tingen i et innlegg. Det burde du da vite.
Runningback Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Går fint det Natrich, tror det ordner seg. Noen som har en spotify inv til meg? Jeg har. Kan få på pm Sendt deg en PM nå
Natrich Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Glimti: Det kommer snart noe fra ledelsen, Jarmo sa det. Jeg sier ikke at det er noe unikt med posting av bilder av den samme ting, jeg sier bare at det er spam. Men får vel ta det et annet sted.... ____________ Streken
Runningback Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Edit: wth..., kom to av samme innlegget... Endret 8. mars 2010 av Lutz
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Han har sagt det til meg og. Men skal vi legge denne diskusjonen død nå og snakke om noe annet? Foretrukkne aktiviteter når sommeren omsider kommer feks?
Berniy Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Bade hele dagen for så å sole seg på svaaberg, det blir tider det :!:
Natrich Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 (endret) Glimti: Båtkjøring og vannlek slår aldri dårlig ann Edit: Leif Endret 8. mars 2010 av Natrich
After Dark Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 Jeg sa jeg er glad i henne innerst inne, men det er ikke lett når hun forpester verden rundt seg med edder og galle. Vel, hjemmet i alle fall. Høres ut som det er veldig langt innerst inne og... Men nå har ikke jeg småsøsken da så vet ikke hvor irriterende de kan være.
Shikaru Skrevet 8. mars 2010 Skrevet 8. mars 2010 *sikle* så lengre bak her når det blei posta masse fine bilder av nice kjøtt og greier. fikk lyst på!
Anbefalte innlegg