Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lenken krever at du forstår italiensk, noe som er et must om du skal forstå hva en skikkelig pizza er. Dritten du får servert på Pizza Hut, Peppes, Dolly og liknende er meget dårlige etterlikninger.

http://it.wikipedia.org/wiki/Pizza

Det er da vitterlig bilde av Chicago-pizza i artikkelen du lenker til. :)

Jeg har spist italiensk pizza på pizzarestaurant i Italia flere ganger, og det var godt, men amerikansk pizza lagd av folk som kan faget er da godt det også. :)

Endret av A-Jay
Skrevet

nå har æg nettop kommet heim fra kulturskolen. (æg spæle gitar)

men skolen har flyttet til nytt lokale rett på siden av ein politistasjon.

jeg gjekk feil. og nå gidder eg ikkje og skriva meir

Jo, nå skal du høre: jeg skulle på bilverksted fordi jeg var sulten, men så var alle møblene der rosa! Så jeg bestemte meg for å ta en tattis og været var helt jævlig. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så morsom, men det er tydeligvis helt ok å kjøre over fartsgrensa. Så det så ^^

Skrevet

Du har Amerikansk pizza med tykk bunn.

Du har italiensk pizza med tynn bunn.

Og ikke glem. "Norsk" pizza som på Dolly og Peppes.

Norsk pizza er Grandiosa. Fysj, ikke godt. Dolly og Peppes er vel sånn amerikanskinspirert. Peppes var jo startet av en amerikaner.

Skrevet

Interessant, Erlend.

synes du. det var ikkje meiningå :hmm:

nå har æg nettop kommet heim fra kulturskolen. (æg spæle gitar)

men skolen har flyttet til nytt lokale rett på siden av ein politistasjon.

jeg gjekk feil. og nå gidder eg ikkje og skriva meir

Jo, nå skal du høre: jeg skulle på bilverksted fordi jeg var sulten, men så var alle møblene der rosa! Så jeg bestemte meg for å ta en tattis og været var helt jævlig. Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å være så morsom, men det er tydeligvis helt ok å kjøre over fartsgrensa. Så det så ^^

er ikke heilt sikker på kæ du meine. men DÆ VILL EG OG GJER!!!!!

Skrevet (endret)
Jeg spilte også fiolin. Jeg er bedre en Rybak.
Spilte du lenge eller?

Jeg skulle ønske jeg kunne spille kontrabass. Det hadde vært awesome.
Jeg prøvde kontrabass i 2-3 mnd sånn etter jeg knakk handen min og trodde den kunne trenes tilbake i en rett stilling men måtte gi opp fordi det var for vondt.

Hadde en wicked lærere som er 1.50 eller noe, liten rund fyr som ikke spiller på bassen men han legger hele seg rundt bassen og omfavner som det er en kjæreste han spiller på. Brilliant fyr og fy dæven så dyktig å spille.

Edit: Da han var liten så måtte han bruke stol/krakk for å spille på kontrabassen :D

Sortlandsmusikere.i.blomster.JPG

Nummer 2 i fra venstre.

Hihi, nr3 ifra venstre var/er lærer på ungdomskolen på Sortland, han hadde konstant dårlig ånde så vi kalte han for "ånden som går" :D

Endret av b-real
Skrevet

Vet dere hva som er bra med 60åring som fyller år?

Marsipankake til avdelingen. Og det betyr at vi gutta på IT får også. NAmmenam!

Skrevet

Luky you :wee:

Får så og si aldri kake på jobb. Får bare kake på jobb hvis jeg selv lager det..

Må imponere disse gamle drågene med at unge menn også kan bake og ikke bare unge ingrodde sure hurper. Oh my gosh..sa jeg virkelig det? :blink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...